IntrebBT, platforma de educatie financiara a Bancii Transilvania, a fost accesata de peste 3 mil. de persoane in 2020. Intrebarile despre carduri pe primul loc ca interes.

15 ianuarie 2021

Întreb BT a fost în 2020 unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania, cu un număr record de vizitatori, peste 3 milioane, +54% față de 2019. Cum institutia are 3,2 mil. de clienti, se poate spune ca aproape fiecare client a adresat o intrebare bancii prin intermediul platformei in cursul anului trecut.

Platforma a înregistrat cel mai mare număr de vizitatori remarcat de la un an la altul, din 2014, cand a fost lansata.

„Peste 8.200 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi. Platforma a fost foarte accesată inclusiv pe perioada stării de urgenţă, când a avut peste 1 milion de vizitatori, care au făcut peste 2,7 milioane de vizite în decurs de două luni. Vârful a fost atins în 14 aprilie, când site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori,” potrivit comunicatului.

In cursul anului 2020, au fost făcute peste opt milioane de vizite, cele mai multe din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.

Vizitatorii au fost cel mai interesaţi de informaţii despre carduri, cont curent, aplicaţia BT Pay, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, respectiv credite.

Au continuat tendinţele remarcate de bancă începând cu 2018, în cadrul platformei: tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (76%), iar cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 34 de ani (33%).

Cu peste 1.600 de întrebări şi răspunsuri despre banking, Întreb BT este pentru persoanele care doresc să ştie cât mai multe despre produsele şi serviciile băncii, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu banca, în anumite contexte.

Întreb BT este in prezent cel mai mare program de educaţie financiară al Băncii Transilvania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?