[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Integrisoft Solutions: numarul contribuabililor care si-au deschis conturi online in timpul pandemiei pentru a gestiona relatia cu administratiile locale a crescut de sase ori

13 mai 2020

Mai mult, numărul de operațiuni realizate prin intermediul platformelor informatice care deservesc administrațiile este de 12 ori mai mare, fata de aceeasi perioada din 2019. 

Reprezentanţii Integrisoft Solutions, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii IT pentru administraţie, spun că de la o medie de înrolare de 50 contribuabili pe luna în 2019, au ajuns la o medie de 600 conturi noi create în fiecare lună, din 2020, în platformă. 

„Proporţional, a crescut şi volumul operaţiunilor desfăşurate prin intermediul platformei. Spre exemplu, în 2019, am avut o medie de 50 de certificate fiscale emise în fiecare lună. În martie 2020, au fost peste 700, în aprilie mai mult de 1200, iar vârful estimăm că va fi în luna mai. Spre surprinderea noastră, 25% din solicitări au venit prin persoane de peste 50 de ani, ceea ce e un lucru foarte promiţător pentru dezvoltarea serviciilor online”,, a declarat Florian Simionescu, manager Integrisoft Solutions. 

Soluțiile informatice Avansis, dezvoltate de Integrisoft, permit, printre altele: plăți de la distanță, prin intermediul dispozitivelor mobile, realizate printr-o simplă înregistrare pe baza CNP, operativitate maximă prin integrarea automată a soluției front-office cu back-office, verificarea automată a identității digitale, dar și o modalitate smart de declarare a imobilelor prin care se simplifică birocrația.

Pe viitor va fi posibil schimbul de date automat între instituții (de exemplu: vânzare/cumpărare auto sau schimb domiciliu), fără să fie necesare deplasări ale contribuabililor sau schimbul de hârtii.

Conform datelor deţinute de Integrisoft Solutions, de la declanşarea pandemiei, o treime dintre primarii din România şi-au exprimat disponibilitatea de implementare de soluţii informatice în administraţie.

INTEGRISOFT Solutions este unul dintre cei mai reprezentativi producători de aplicații software pentru administrația publică locală, cu o experiență de peste 15 ani, care are peste 600 de implementări în 400 de instituții de mărime medie-mare, 4000 de utilizatori și cel mai important furnizor de servicii și soluții integrate. Sistemul integrat Avansis dezvoltat de Integrisoft este utilizat în peste 40% din orașe și peste 30% din orașele municipii reședințe de județ.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?