Procentul ajunge la aproape 83% in cazul Bucuresti si Judetul Ilfov.
In anul 2018, la nivelul persoanelor în vârstă de 16–74 ani care au folosit internetul în scopuri personale în ultimele 12 luni, 43,0 % dintre aceștia au folosit proceduri de identificare pentru serviciile online, potrivit anchetei INS: „Accesul populatiei la tehnologia informatiilor si comunicatiilor in 2018”.
Între persoanele de sex masculin care au utilizat proceduri de identificare pentru serviciile online și cele de sex feminin există doar o diferență de 1,9 puncte procentuale, în favoarea persoanelor de sex masculin, însă pe medii de rezidență diferența crește, fiind cu 18,7 puncte procentuale mai mare în mediul urban, față de mediul rural.
După nivelul de instruire absolvit, persoanele cu un nivel de instruire superior au folosit proceduri de identificare pentru serviciile online în proporţie de 68,8%.
În funcție de procedurile de identificare pentru serviciile online, conectarea simplă cu numele de utilizator și parolă deține ponderea cea mai mare (86,5%), urmată de utilizarea datelor de identificare folosite pe medii sociale pentru alte servicii online (36,7%).
Pe regiuni de dezvoltare, ponderea persoanelor care au utilizat proceduri de identificare pentru serviciile online în ultimele 12 luni, a înregistrat valoarea cea mai mică de 27,7% în regiunea Sud-Est şi cea mai mare, 82,6%, în regiunea Bucureşti-Ilfov.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: