Grupul olandez ING care operează local prin intermediul unei sucursale ţinteşte o cotă de piaţă de circa 10% pe segmentul cardurilor de credit în următorii ani, a declarat Michal Szczurek, CEO al băncii din România, citat de ZF.
ING Bank Romania a incheiat anul 2016 cu un portofoliul de peste 1,4 mil. carduri, dintre care aproximativ 86.000 erau carduri de credit. Cum datele centralizate de BNR, releva ca la finele primului semestru in piata erau 2,8 mil. de carduri de credit, inseamna ca pentru a ajunge la tinta de 10% din piata, ING trebuie sa-si tripleze portofoliul de carduri de credit in urmatorii doi-trei ani.
O tinta extrem de ambitioasa in conditiile in care rata de crestere a consumului s-a aplatizat deja. Chiar si numarul cardurilor de credit, pe sold, era cu 20.000 de unitati mai mic in iunie 2017 fata de sfarsitul anului trecut.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: