[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING SoftPOS a ajuns la peste 4.000 de utilizatori în patru luni de la lansare

16 septembrie 2022

Al doilea trimestru din 2022 a marcat multiple lansări de produse și funcționalități pentru clienții persoane fizice ai ING Bank. În mai 2022, ING spune ca a fost prima bancă din România care a digitalizat procesul de pre-aprobare financiară pentru un credit ipotecar. Astfel, clienții pot afla suma maximă pe care o pot contracta și toate comisioanele aferente prin intermediul aplicației ING Home’Bank, pre-aprobarea financiară având o valabilitate de 60 de zile. „Această nouă funcționalitate s-a bucurat de un real succes în rândul clienților, aducând o scurtare a pașilor necesari pentru accesarea unui credit ipotecar,” potrivit comunicatului.

O a doua lansare a vizat zona asigurărilor, ING introducând în oferta sa asigurarea Salary Protect pentru sprijin financiar în caz de șomaj, invaliditate sau concediu medical prelungit. Această nouă asigurare poate fi de asemenea accesată 100% online din Home’Bank și este menită să ofere un plan de rezervă în eventualitatea unui incident neașteptat.

La acestea se adaugă relansarea în Home’Bank a Depozitului Bonus, un produs de economisire care poate fi accesat în rețeaua ING Office sau digital. Acesta oferă clienților „o dobândă foarte atractivă” pentru un termen de patru luni de zile, similar unui depozit la termen, cu deosebirea că banii pot fi retrași înainte de scadență fără a pierde dobânda acumulată între timp.

De asemenea, ING a reproiectat zona de plăți din Home’Bank, „care este acum mai ușor de utilizat și oferă clienților opțiunea de a personaliza meniul în funcție de preferințe și cele mai frecvente plăți realizate în aplicație” – potrivit bancii.

Tot in luna mai, ING a anunțat că începe tranziția portofoliului de carduri către o alternativă mai prietenoasă cu mediul, din plastic reciclat. Datorită acestei decizii, banca va reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%.

În ceea ce privește produsele digitale adresate antreprenorilor, este de remarcat faptul că ING SoftPOS, aplicația care permite comercianților să încaseze utilizând doar telefonul mobil, a ajuns la peste 4.000 de utilizatori în patru luni de la lansare.

Apetitul pentru produse și servicii bancare digitale este pe o traiectorie clar ascendentă. Strategia noastră  continuă să adreseze nevoia clienților pentru servicii simple, transparente și accesibile oriunde și oricând. În acest trimestru am introdus pre-aprobarea financiară 100% digitală pentru creditele ipotecare, o premieră în piața din România. Creditele de nevoi personale sunt deja oferite cu succes în mediul online încă din anul 2017, iar cardurile de credit de anul trecut.” – spune Mihaela Bîtu – CEO ING Bank România.

____________

Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?