[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING – serviciul de plăţi cu ceasul la POS poate fi oferit în 2022. Deocamdata nu este o nevoie semnificativa in randul clientilor.

17 noiembrie 2021

ING România are 1,5 milioane de clienţi persoane fizice şi 1,1 milioane sunt utilizatori activi, folosind lunar aplicaţia Home’Bank, a declarat pentru ZF Alina Iacomi, tribe lead digital la ING Bank România.

In acest moment, ce lipseşte din aplicaţia Home’Bank este serviciul de plăţi cu ceasul la POS, dar care „poate fi oferit în 2022”, a spus reprezentantul ING.


Nu cred că este un scop în sine să faci aplicaţia de mobile banking cu de toate, să aibă de toate. În cazul în care nevoia există şi este semnificativă trebuie să vii în întâmpinarea ei,” a concluzionat Alina Iacomi.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?