Astăzi, clienții ING se autentifică în Home’Bank o dată la 2 zile pentru a efectua tranzacții și a-și verifica conturile, precum și pentru a accesa noi produse disponibile instant sau platforma de reduceri ING Bazar. Deși vizitează office-ul o dată pe an, atunci când o fac, clienții ING se regăsesc în cele mai importante momente din relația cu banca și caută consultanți bine pregătiți care le pot oferi, cu adevărat, opțiuni financiare relevante.
Plecand de la aceasta realitate, ING a regandit rolul spatiului dintr-o sucursala si lanseaza astazi un nou concept de office (situat pe Calea Dorobanți 135-145, București). „„Acasă la ING” aduce un concept bazat pe un design modern, într-un spațiu deschis și relaxat, dar și pe redefinirea relației cu banca, cu un accent mai mare pe consultanță, relevanță și timp eficientizat.”, potrivit comunicatului
Într-un proiect pilot, ING testează noul tip de office ce pune în prim plan experiența clienților utilizând un nou model de servire și elemente de design interior care să facă clienții să se simtă „acasă la ING”. Astfel, un accent deosebit se va pune pe consiliere și educație financiară digitală, pentru a susține și inspira clienții să facă cele mai potrivite alegeri în funcție de nevoile acestora.
Heart of ING – welcome area
Noul design al office-ului aduce spații ca „inima ING” – zona de întâmpinare unde clienții devin musafiri în casa ING; zona digitală – pentru facilitarea operațiunilor și tranzacțiilor bancare digitale; zonele semiprivate – birouri deschise pentru consultanță personalizată într-un mediu primitor, precum și zona privată pentru discuții cu un grad mai mare de complexitate.
„Prin urmare, clienții nu vor mai intra într-un sediu căutând un birou sau un ghișeu, ci vor fi întâmpinați și direcționați în funcție de solicitările lor și se pot bucura de o cafea bună pregătită în office înainte de a fi preluați de consultantul potrivit.”, precizeaza banca.
Noua sucursala ING – zona privata
De altfel, ING România a anunţat astazi că închide serviciul Automatic Service Teller, celebrele bancomate din sucursale de unde puteai să faci transferuri, până la finalul lunii august 2019.
„Iţi sună cunoscut Automatic Service Teller sau AST? Dacă da, probabil îl ştii mai degrabă drept “aparatul de extrase”, “bancomatul cu scaun” sau “calculatorul de plăţi” din ING Self’Bank. Cel mai cunoscut apelativ e Multimat, dar şi acesta va ieşi din uz, pentru că vom retrage multimatele până la finalul lunii august 2019.”
ATM + open office
Proiectul-pilot inițiat de ING își propune să analizeze răspunsul clienților la acest nou tip de office, ce se diferențiază nu numai prin noi elemente de design interior, ci și un alt tip de interacțiune între personalul băncii și clienți.
Prima casă ING a fost inaugurată în Amstelveen, Olanda, în 2016. Un an mai târziu, un concept similar a fost implementat în Belgia. Ulterior, au fost demarate proiecte-pilot la nivel global, în Polonia, Spania și Turcia. România este a șasea țară care a preluat conceptul de casă ING, și spre finalul acestui an, se va alătura și Italia.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: