[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING lanseaza plata prin intermediul POS-urilor mobile – primul client al acestui nou serviciu este NN Asigurari de Viata

5 august 2016

ING, printr-un proiect dezvoltat cu GoSwiff și MasterCard, aduce pe piața locală un nou serviciu de încasare ce permite comercianților mici, mijlocii și mari să accepte plăți cu cardul prin ING mPOS.

„ING mPos acceptă orice tip de card, contribuie la îmbunătățirea productivității comercianților și permite accesul în timp real la evidența tranzacțiilor. Este o metodă accesibilă și ușor de folosit pentru tranzacții prin intermediul dispozitivelor mobile, telefoane inteligente și tablete, conectate cu un cititor de carduri. De asemenea, susține și alte servicii cu valoare adăugată, inclusiv aplicații de loializare a consumatorilor.”, potrivit comunicatului de presa.


„ING mPOS este o metodă de plată avansată și simplă în același timp, în concordanță cu strategia noastră de a face serviciile bancare simple pentru clienți. Companii din multiple industrii, precum cele de asigurări, transport sau vânzări cu amănuntul, pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul. Această soluție alternativă îndeplinește aceleași standarde ridicate de securitate ca celelalte metode implementate de ING până în prezent, dar oferă mai multă flexibilitate”, a spus Mihaela Bîtu, Head of Wholesale Banking, ING Bank.

Plățile mobile câștigă popularitate în Europa, iar „România este o piață cu potențial pentru acest serviciu”, se precizeaza in comunicat.

Beneficiind de o creștere semnificativă a pieței de telefoane inteligente și de condiții de securitate îmbunătățite, ING consideră inovațiile de plăți precum punctele de plăți mobile (mPOS) și tehnologia contactless oportunități atractive de creștere pentru comercianți.

MasterCard a recunoscut inovația și flexibilitatea pe care ING mPOS le aduce și s-a alăturat ca partener strategic al proiectului, continuând investițiile în dotarea cu terminale a comercianților din România, cu scopul de a crește gradul de adopție a plăților electronice și, implicit, incluziunea financiară.

„POS-urile mobile au potențialul de a transforma complet ecosistemul de plăți, oferindu-le comercianților, indiferent de tipul sau dimensiunea afacerii, posibilitatea de a accepta plăți cu cardul și, astfel, asigurându-le consumatorilor o metodă securizată și eficientă pentru efectuarea plăților. În plus, fiind o soluție foarte eficientă din punct de vedere operațional și financiar, are potențialul de a extinde amprenta de acceptare a plăților electronice către zone anterior excluse financiar,” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, MasterCard Europe.

Accesul la statistici, rapoarte, reconcilieri financiar-contabile sau alte informații disponibile oricând în format digital contribuie la transformarea serviciilor bancare, răspunzând la nevoi tot mai dinamice.

„Acesta este un moment interesant pentru industria de plăți, mai ales pe piețele în curs de dezvoltare, precum Europa de Est, cu o tehnologie care permite o mobilitate a plăților sporită, securitate sporită, accesibilitate și îmbunătățirea productivității pentru comercianți.”, a declarat Stefano Diemmi, Head of Europe & Global Accounts, GoSwiff.

Primul client al acestui nou serviciu este NN Asigurări de Viață, liderul pieței de profil, care a fost interesat de o soluție care să permită consultanților săi financiari să opereze plăți cu cardul oriunde, în avantajul clienților companiei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?