[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING: „Home Bank a depasit conditia de serviciu financiar” – platforma este accesata o data la doua zile de 75% dintre clienti

10 mai 2018

Lansata ca o functionalitate in ING Home Bank, ING Bazar a generat in trei ani vanzari de aproape 32 mil. euro comerciantilor inscrisi. Mai mult, 7 mil. Lei au fost returnati catre cei 70.000 de utilizatori. Clienții pot alege între ofertele a peste 60 de comercianți cu 300 magazine la nivel național.

ING Home’Bank revine acum cu și mai multe oferte la comercianți și un nou design ING Bazar. Banca anunta actualizarea funcționalităților platformei astfel ca pe lângă reduceri, clientii isi pot inregistra cardurile de fidelitate de la alte magazine, iar clienții cu ING Credit Card primesc oferte speciale de rate fără dobândă.

„Noutatea vine însă prin prezența în platforma ING Bazar a ofertelelor speciale de rate fără dobândă pentru clienții ING Credit Card. Secțiunea include comercianți noi, precum eMAG, F64, Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert, Hornbach și mulți alții care nu sunt prezenți și cu oferte standard de reduceri în Bazar.”, potrivit comunicatului bancii.

„Noile funcționalități au fost gândite cu scopul de a economisi timp și bani pentru utilizatori. Astfel, pe lângă un design mai intuitiv și posibilitatea de a salva brandurile ca favorite, clienții pot acum salva electronic în ING Bazar cardurile de fidelitate de la alți comercianți. Așa, scapă de teancul de carduri care le ocupă loc în portofel, iar la cumpărături prezintă doar codul de bare pentru a beneficia de ofertele pentru clienți fideli.”, se mai precizeaza in comunicat.

”Platforma ING Home’Bank este accesată o dată la două zile de aproximativ 75% din clienții ING. Home’Bank devine o platformă complexă și din ce în ce mai utilă clienților zi de zi, depășind condiția de serviciu financiar. Utilitatea ING Bazar dovedită în cei trei ani de activitate, faptul că avem cei mai activi clienți în piață de tranzacții cu cardul la POS sau online, dar și dorința noastră de a contribui la experiența lor de shopping ne-au determinat să aducem oferte mai bogate, o experiență îmbunătățită și o interfață mai intuitivă”, a declarat Vlad Stănilescu, Head of Digital la ING Bank România.

La finalul lui 2017, ING a raportat peste 100 de milioane de tranzacții la POS și pe platformele de e-commerce, cu 48% mai mult decât în anul 2016. Tranzacțiile contactless au crescut cu 140% anul trecut, de la 28 de milioane la 67,2 milioane tranzacții.

Comercianți precum benzinariile MOL, Sensiblu, Fashion Days, Cora, Cărturești, Hervis, Mobexpert, Bata, World Class și mulți alții sunt prezenți în platformă cu reduceri dedicate clienților ING.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?