„Momentan intampinam niste probleme tehnice care fac ca serviciul sa nu mai fie functional,” spune ING Bank despre platforma de reduceri ING Bazar. Practic, nu se pot eșalona tranzacțiile efectuate cu cardul de credit din aplicatie. Doar prin email sau contact-center.
„Echipele noastre depun toate eforturile pentru a-l reactiva,” mai precizeaza banca, care nu poate stima deocamdata cand va fi din nou disponibil serviciul.
Lansata in 2016, ca o platforma de cashback pentru cumparaturi, ING Bazar este un serviciu complet gratuit, care permite posesorilor de card ING sa cumpere cu reducere, de la o serie de parteneri. Trebuie doar să intre în Home’Bank, pe mobil sau pe desktop. Alegi ofertele, faci rezervarea si apoi plătești cu cardul ING.
Clientii primesc reducerea în maxim 48 de ore, în portofelul electronic. Adică dacă ai o reducere de 30 de puncte, asta înseamnă 30 de lei. Pentru că 1 punct valorează 1 leu. Punctele primite în portofelul electronic pot fi transformate în bani imediat, prin transfer în contul bancar al utilizatorului – cont curent sau cont de economii.
In ING Bazar pot fi pastrate cardurile de fidelitate de la diversi comercianti. Clientul intra în meniul ING Bazar, secțiunea „carduri de fidelitate”si după ce scaneaza codul de bare al cardului ( sau introduce manual numărul de card de sub codul de bare), îi va da un nume cardului și îl va salva. Atunci când va avea nevoie de el, vânzătorul va scana codul de bare direct de pe ecranul telefonului utilizatorului.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: