ING Bank Romania se va concentra pe oferirea de noi optiuni precum retragerea de numerar fara card sau inchiderea de cont online

23 iulie 2020

ING Bank a înregistrat în perioada  16 mar­tie – 15 mai o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce comparativ cu aceeaşi perioadă a anului tre­cut, în timp ce valoarea acestor tran­zacţii a crescut cu circa 20%, a spus pentru ZF Alina Iacomi, head of digital la ING Bank România.

„În a doua şi a treia săptămână a lunii martie, sumele cheltuite pe cumpă­ră­turi, cu cardul la POS şi e-commerce, au crescut cu 35%, comparativ cu media săptămânală a lunii februarie.“


O creştere accentuată, de circa 20%, s-a înregistrat la clienţii din seg­mentul de peste 55 de ani, în zona digitală privind plăţile, a mai adăugat Alina Iacomi.

În continuare, ING Bank se va concentra pe zona de mobile banking, în care investeşte continuu şi crearea de noi opţiuni precum închiderea de conturi online sau retragerea de numerar fără card.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?