ING Bank a înregistrat în perioada 16 martie – 15 mai o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea acestor tranzacţii a crescut cu circa 20%, a spus pentru ZF Alina Iacomi, head of digital la ING Bank România.
„În a doua şi a treia săptămână a lunii martie, sumele cheltuite pe cumpărături, cu cardul la POS şi e-commerce, au crescut cu 35%, comparativ cu media săptămânală a lunii februarie.“
O creştere accentuată, de circa 20%, s-a înregistrat la clienţii din segmentul de peste 55 de ani, în zona digitală privind plăţile, a mai adăugat Alina Iacomi.
În continuare, ING Bank se va concentra pe zona de mobile banking, în care investeşte continuu şi crearea de noi opţiuni precum închiderea de conturi online sau retragerea de numerar fără card.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: