Update ora 22.00 – ING trimite urmatoarea informare:
„Luni, 8 octombrie, putin dupa ora 14.00, ING Bank Romania a identificat dublarea unor tranzactii realizate cu cardul si procesate in aceasta zi. Banca a identificat situatiile urgente ale unor clienti si a discutat cu acestia pentru a corecta tranzactiile si a regla punctual contul clientilor cat mai repede cu putinta.
Eroarea a fost confirmata ca fiind una operationala, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Clientii nu vor suporta costuri in urma acestei situatii, in comisioane sau taxe.
Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00 ale aceleiasi zile.
In urma acestei situatii a crescut considerabil volumul de trafic in platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil in aplicatie.
ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.”
###
O parte dintre clientii ING au putut vedea astazi tranzactii dublate in extrasul lor de cont.
„Cauza vine dintr-o eroare operationala, in care unele fisiere de plata decontate astazi au fost procesate de doua ori. Eroarea nu a afectat in niciun fel alte servicii si sisteme ING.”, spune banca pe pagina sa de facebook.
„Lucram cu prioritate la remedierea incidentului si va asiguram ca toate erorile vor fi corectate pana la finalul zilei.”, mai precizeaza banca.
Ca de obicei, internetul este plin de comentarii, unele chiar savuroase. Horia Vlad Guzu: „Dacă toate tranzacţiile sunt dublate, acum ar fi momentul de depus bani.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: