Plățile contactless „continuă să crească susținut, un trend accelerat de contextul pandemiei COVID-19,” precizeaza ING in comunicatul de presa ocazionat de prezentarea rezultatelor pe primul semestru din acest an.
„Astăzi, aproape una din patru plăți cu cardul la POS este efectuată cu un card ING. Și comerțul online continuă să crească. Numărul de tranzacții cu cardul a crescut cu 20% față de primul semestru din 2020, în timp ce valoarea plăților în comerțul online a crescut cu 25%,” mai precizeaza banca.
ING a introdus de curând posibilitatea de a copia detaliile cardurilor direct din aplicația mobilă în paginile de autorizare plăți ale comercianților, pentru o experiență de shopping „mai plăcută și mai rapidă”.
În ceea ce privește procesul de digitalizare a instrumentelor dedicate antreprenorilor, ING mai spune ca a continuat procesul de migrare a clienților existenți în aplicația destinată segmentului de business, unde 48% dintre log-in-uri au avut loc de pe dispozitive mobile.
Rezultate financiare
“Am început anul într-o notă pozitivă, care a marcat tot parcursul primului semestru. Observăm o încredere sporită a tuturor categoriilor de clienți în revenirea economică, mulți dintre aceștia reluându-și planurile amânate din cauza pandemiei.
În acest context pozitiv, portofoliul nostru de credite acordate precum și cifra de afaceri au crescut, în vreme ce costurile cu provizioanele au scăzut semnificativ, ceea ce a condus la creșterea profitului cu aproape 20 de procente.” – Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
_____________
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, creșterea fiind exclusiv organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci.
ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: