ING Bank Romania permite închiderea ultimului cont curent direct din aplicaţia Home’Bank – un proces 100% online

12 mai 2021

ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, anunţă funcţionalităţi noi pentru clienţii persoane fizice în contextul în care serviciul Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăţilor pentru utilizatorii ING, potrivit ZF.

Astfel, începând de luna aceasta, clienţii pot vedea şi copia detaliile cardului direct din Home’Bank pentru a le folosi în câmpurile afişate în pagina de plată. În plus, clienţii care nu au un cont curent în lei, dar folosesc un card ING, fie că este un card secundar, un card de business sau un card în euro, pot de acum să confirme plata prin aplicaţia Home’Bank.

Totodată, ING anunţă că a devenit disponibilă şi opţiunea de a închide contul la bancă direct din aplicaţia Home’Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?