ING Bank Romania anunta o serie de masuri pentru clientii cu credite, afectati in mod tranzitoriu de epidemia de COVID-19. Astfel, in cazul persoanelor fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare, care solicită în mod direct măsuri de sprijin, „putem aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni.”, potrivit comunicatului.
„Durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare. Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune sunt rugați să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.”, precizeaza banca.
Pentru clientii IMM-uri și micro-companii, banca se angajeaza ca va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă.
„Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente. În cazul unei afectări semnificative a business-ului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienții aflați într-o astfel de situație să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluții.”, mai precizeaza banca.
De asemenea, ING Bank Romania nu renunta la ideea de a mari comisioanele percepute comerciantilor pentru incasarile la POS, de la 0,8 la 1% din suma platita de client, doar amana cu trei luni implementarea masurii. Initial, termenul de intrare in vigoare era de la 1 aprilie 2020.
Acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: