ING Bank Romania anunta o serie de masuri pentru clientii cu credite, afectati in mod tranzitoriu de epidemia de COVID-19. Astfel, in cazul persoanelor fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare, care solicită în mod direct măsuri de sprijin, „putem aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni.”, potrivit comunicatului.
„Durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare. Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune sunt rugați să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.”, precizeaza banca.
Pentru clientii IMM-uri și micro-companii, banca se angajeaza ca va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă.
„Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente. În cazul unei afectări semnificative a business-ului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienții aflați într-o astfel de situație să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluții.”, mai precizeaza banca.
De asemenea, ING Bank Romania nu renunta la ideea de a mari comisioanele percepute comerciantilor pentru incasarile la POS, de la 0,8 la 1% din suma platita de client, doar amana cu trei luni implementarea masurii. Initial, termenul de intrare in vigoare era de la 1 aprilie 2020.
Acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: