[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING Bank despre plata cu mobilul la comercianti: „vom avea un proiect pilot in toamna iar de la inceputul anului viitor facilitatea va fi disponibila pentru toti clientii”

14 august 2015

ING Bank Romania, subsidiara locala a bancii olandeze cu acelasi nume, va introduce de la inceputul anului viitor plata la comercianti direct de pe telefonul mobil, aceasta functionalitate urmand sa fie integrata in aplicatia mobila – ING Home Bank.

„Vom avea un proiect pilot in toamna. Nu am definit inca toate detaliile, insa cu siguranta in toamna vom putea testa“, a spus pentru ZF, Robert Anghel, head of digital channels în cadrul diviziei de retail a ING, adaugand ca noua functionalitate va fi disponibila pentru toti clientii ING de la inceputul anului viitor.

Un anumit numar de clienti ai bancii va avea acces din toamna la noua functionalitate pentru a o testa. In pregatirea acestui pas, ING le-a solicitat unui numar de clienti ai aplicatiei sa isi schimbe parolele de acces, dintr-o combinatie de litere si cifre intr-o combinatie de 5 cifre, avand in vedere ca parola ar urma sa fie utilizata si la casele de marcat.

ING Bank are in prezent aproape un milion de clienti, iar 340.000 dintre acestia utilizeaza serviciul de internet banking. Peste 90.000 de clienti acceseaza acest serviciu direct de pe mobil. Numarul sesiunilor de internet banking realizate de pe dispozitive mobile este in continua crestere, urmand ca in scurt timp sa egaleze numarul de sesiuni de pe desktop.

La momentul actual, aplicatia ING Home Bank a fost decarcata pe aproximativ 200.000 de dispozitive. Aplicatia mobila permite in proportie de 98% realizarea acelorasi operatiuni ca si de pe desktop. Clientii ING care utilizeaza serviciul de internet banking doar prin intermediul aplicatiei mobile nu platesc taxa aferenta serviciului.

ING Bank le-a oferit pana acum clientilor sai peste 60.000 de discounturi la diferiti comercianti prin intermediul aplicatiei mobile, valoarea vanzarilor generate pentru acestia ridicandu-se la circa 2,1 milioane de euro. Reducerile au fost oferite prin intermediul programului numit ING Bazar, disponibil in cadrul aplicatiei mobile ING Home Bank.

„Pana acum peste 60.000 de discounturi s-au acordat catre clientii ING care au utilizat ING Bazar. In acest moment sunt 30 de oferte active de la 27 de comercianti, fata de 12 oferte cate aveam in momentul in care am inceput programul. Programul functioneaza nu doar pentru clienti, ci si pentru comercianti. Valoarea totala a vanzarilor generate prin ING Bazar comerciantilor inrolati este de 2,1 milioane de euro“, a declarat  reprezentantul ING.

Programul ING Bazar a fost lansat in primavara acestui an, insa proiectul pilot a inceput in luna noiembrie, cand a fost disponibil unui numar limitat de clienti, circa 12.000, pentru a fi testat. ING Bazar le ofera clientilor bancii acces la o serie de oferte din partea comerciantilor. Prin intermediul acestora, clientii ING pot castiga puncte bonus care se transforma ulterior in bani ce pot fi transferati in contul bancar al acestora.
„In medie, exista 3 discounturi pe utilizator in ING Bazar. Sunt utilizatori care au primit deja mai mult de 20 de discounturi“, a subliniat Anghel.

In prezent, printre comerciantii care au oferte in cadrul ING Bazar se numara Adidas, Reebok, Carrefour, Il Passo, Bata, Sole, Quickmobile, La Femme, Douglas, Flanco, Mobexpert, Mol, Sensiblu. Recent, oferte au fost impartite pe categorii – zi cu zi, stil, familie, timp liber.

„Filtrarea pe categorii a aparut la finalul lui iulie. Urmeaza si alte functionalitati ca «remindere» sau alerte, functionalitati pe care utilizatorii ni le-au cerut pe masura ce utilizau produsul“ , a completat Anghel.

Utilizatorii aplicatiei ING Home Bank au de asemenea la dispozitie sectiunea de „carduri de fidelitate“, inclusa tot in programul ING Bazar. Astfel, acestia isi pot inregistra in mediul virtual cardurile de loialitate de la diferiti comercianti, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa aiba cardurile in format fizic atunci cand merg la cumparaturi. De la lansarea sectiunii in luna aprilie a acestui an si pana in prezent s-au inrolat peste 10.000 de carduri de fidelitate in aplicatie.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?