[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ING Bank a lansat o noua oferta sub umbrela Free@ING: pachetul cont, card și Home‘Bank pentru tineri sub 24 de ani, cu 0 comisioane și fără costuri de administrare

6 octombrie 2022

ING Bank a lansat oferta dedicată studenților și tinerilor începând de la 18 ani și până la împlinirea vârstei de 24 de ani. „Free@ING înseamnă că aceștia se pot bucura de ING Card Complet în mod gratuit, cu 0 comisioane pentru toate operațiunile și acces nelimitat la serviciul de internet și mobile banking Home’Bank și reduceri în ING Bazar, fără obligativitatea încasării de venituri recurente și a efectuării de tranzacții. În plus, toți tinerii care își deschid cont la ING Bank în perioada campaniei beneficiază de un cadou de bun venit, gândit special pentru ei,” potrivit comunicatului de presa.

Când vine vorba de beneficii adiționale unui card bancar, tinerii din România preferă în special recompensele și reducerile, arată un studiu realizat în colaborare cu VISA. Topul preferințelor este condus detașat de gamificare, aproape un sfert dintre cei intervievați, deopotrivă studenți și proaspăt angajați, căutând să câștige recompense folosindu-și contul bancar sau achiziționând alte produse bancare.


Următoarele două opțiuni exprimate, la diferență foarte mică, sunt recompensele în bani (19% pentru studenți și 15% pentru cei recent intrați în câmpul muncii) și reducerile la servicii pe bază de abonamente (14%, respectiv 15%) – în frunte cu platformele de streaming (precum Netflix sau HBO Max), servicii de livrare de mâncare (precum Tazz), închiriere de mașini și platforme de muzică (precum Spotify).

La polul opus, studiul a scos la iveală faptul că cei din segmentul de vârstă 18-23 de ani sunt cel mai puțin interesați de instrumentele de economisire precum calculatoarele de buget (0% pentru studenți, respectiv 1% pentru cei proaspăt angajați) sau dobânzile preferențiale la conturile de economii (2%, respectiv 1%).

Digitalizarea face parte din ADN-ul băncii noastre, astfel că era doar o chestiune de timp până urma să lansăm o ofertă dedicată primei generații digitale native. Prin urmare, ne bucurăm că ING Bank pune la dispoziția tinerilor români cel mai avantajos instrument de gestionare eficientă și smart a finanțelor personale, mai cu seamă în această perioadă marcată de incertitudine și de creșterea generalizată a prețurilor. Oferta ING Bank le dă acestora ocazia să se bucure la maximum de primii ani de independență, ajutându-i să dispună în întregime de resursele lor financiare și chiar să economisească. Totul transparent, fără comisioane și taxe ascunse. Mai mult decât atât, cu 0 comisioane și 0 taxe. Iar acesta este doar începutul, căci lucrăm la dezvoltarea de noi facilități și vom continua să inovăm pentru a răspunde cât mai bine la nevoile generațiilor aflate în tranziție către independență financiară. În plus, ne dorim ca acest produs să deschidă calea către educație financiară responsabilă pe termen lung, urmând să contribuie la o societate mai sustenabilă și mai sănătoasă din punct de vedere financiar.”- a declarat Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank.

Această oferta poate fi obținută pe loc și gratuit, direct din orice ING Office sau 100% online, prin intermediul aplicației Home’Bank, caz în care singurul cost perceput va fi cel de livrare a cardului fizic. Indiferent de opțiunea aleasă, cardul virtual este disponibil imediat în Home’Bank, fără niciun cost.

Printre beneficiile ofertei pentru tineri, in afara de „zero taxe si comisioane la tot”, ING Bank mai aminteste accesul nelimitat la Home’Bank, serviciul round-up (de economisire automata la cumparaturi) si bazar cu oferte cash back. In perioada campaniei de lansare a noii oferte, toți tinerii care optează pentru aceasta beneficiază de 30 de lei cashback la prima comandă la Tazz, prin ING Bazar.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?