Pentru a putea oferi servicii mai performante, ING Bank face noi optimizari ale serviciilor sale, proces care este insotit de întreruperea temporara a serviciilor.
Astfel, astazi, 10 noiembrie, intre orele 23.00 si 23.30, banca anunta ca va desfasura ”un proces de mentenanta programata”. In acest interval de timp, ”serviciul ING Home Bank va fi indisponibil”.
In comunicatul de prezentare a rezultatelor pe primele noua luni din acest an, ING a precizat ca a terminat luna septembrie cu mai mult de 750.000 de utilizatori activi în Home’ Bank. În medie, un client accesează platforma de internet banking o dată la trei zile. În consecință, și interacțiunile cu platforma au crescut cu 57%, iar vânzările prin platformă cu 47% față de finalul lunii septembrie 2016.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: