ING a inregistrat 20 de milioane de accesari a aplicatiei homebank in august: 19 milioane in mobile si 1 milion pe desktop. „Este noul normal.”

10 septembrie 2020

ING a continuat să înregistreze o creștere accelerată a gradului de utilizare a canalelor digitale în timpul pandemiei COVID-19, 95% din trafic fiind realizat de pe mobil.

În august am avut 20 de milioane de accesări a aplicației homebank. 19 milioane în mobile și 1 milion pe desktop. Este noul normal. Criza COVID a accelerat procesul de digitalizare care avea deja loc la ING”, a declarat Javier Montes, Head of Retail – ING Bank România, în cadrul conferinței Future Banking 2020 potrivit wall-street.ro.


“Mobile reprezintă 95% din trafic. În plus, 3 din 4 clienți accesează homebank doar din mobile, niciodată din desktop”, a declarat reprezentantul ING.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?