[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Indragostitii pot face cadouri muzicale daca tranzactioneaza pe card in reteaua BCR

14 februarie 2011

14 februarie, 2011 – Posesorii de carduri bancare, emise de orice banca, care efectueaza tranzactii la bancomatele si POS-urile BCR primesc, la cerere, melodia preferata. Cate o melodie pentru fiecare tranzactie, poate fi primita pe email, la numai o ora dupa efectuarea tranzactiei. Pentru a putea descarca gratuit melodia dorita, cei interesati intra pe bcr.getmusic.ro unde introduc codurile unice tiparite pe chitanta eliberata de comerciant in urma tranzactiei.

Cei care vor sa faca o surpriza pot trimite melodia aleasa oricui, daca stiu adresa de e-mail. Trebuie doar sa bifeze optiunea cadou si sa ataseze un mesaj personal pentru a fi trimis impreuna cu instructiunile de descarcare.

Campania „Banking pe muzica ta”, care se va derula in perioada 1 februarie – 31 mai 2011, a fost posibila ca urmare a primului parteneriat incheiat intre o institutie bancara (BCR) si cea mai mare companie din industria muzicala romaneasca.

“Am pornit de la o premisa foarte simpla: toata lumea asculta muzica. Gradul de utilizare a cardurilor bancare este in continuare scazut in Romania, iar in aceasta campanie imbinam utilul cu placutul: educam clientii sa utilizeze cardurile si ii rasplatim cu muzica buna. Este prima campanie care recompenseaza toti utilizatorii de carduri, indiferent de banca emitenta, pentru orice fel de tranzactie efectuata la bancomatul sau POS-ul BCR”, a spus Igor Zganjer, director Carduri, BCR.

“Parteneriatul cu BCR a insemnat o provocare pentru noi. Sa imbini domeniul bancar cu cel muzical nu este prima asociere care iti vine in minte, de aici si experienta inedita oferita consumatorului. Credem ca impreuna am reusit sa inovam in ceea ce priveste modelul de business si ca vom reusi sa facem utilizarea cardului pe atat de usoara si placuta precum ascultarea melodiei favorite”, a declarat Ioana Fesnic, Managing Director Universal Music Romania. Mecanismul campaniei:

1. Platesti cumparaturile cu cardul la orice POS BCR sau efectuezi operatiuni la ATM BCR.

2. Pastrezi chitanta tranzactiei.

3. Intri si te inregistrezi pe bcr.getmusic.ro

4. Descarci in mod gratuit o melodie utilizand codurile unice de pe chitanta tranzactiei. Fiecare tranzactie la orice ATM si POS BCR beneficiaza automat de 1 melodie gratuita

Tranzactiile la ATM care se califica in campanie sunt urmatoarele: retragere numerar, plata facturi, reincarcare cartele Orange / Vodafone /Cosmote (Top Up), reincarcare aplicatie transport RATB pentru Bucuresti. Tranzactiile la POS care se califica in campanie sunt tranzactiile efectuate la cumparaturi de minim 10 RON, la orice POS BCR.

Melodiile se regasesc disponibilie pentru descarcare in format mp3 iar descarcarea melodiilor se poate efectua numai pe un dispozitiv hardware tip computer personal/notebook. Descarcarea melodiei aferente unei  tranzactii POS/ATM BCR se poate efectua in termen de 10 zile calendaristice de la data si ora inscrise pe chitanta tranzactiei.

“In 2010 au fost cateva sute de cazuri de persoane fizice investigate pentru upload si download ilegal de muzica prin internet. Prin campania “Banking pe muzica ta” toti se pot bucura de muzica preferata, gratis si legal” a incheiat Igor Zganjer.

Reprezentantii BCR se asteapta ca aceasta campanie inedita in peisajul bancar autohton, sa contribuie la cresterea in continuare a gradului de tranzactionare pe card. Volumul tranzactiilor efectuate cu cardurile debit si credit BCR la comercianti in 2010 a crescut cu 29%. In acelasi timp, numarul mediu al tranzactiilor pe card a crescut cu 27% aratand o preferinta crescanda a romanilor pentru plata cu cardul.

In 2010 BCR a rasplatit utilizatorii de carduri cu o suma in crestere cu 69% fata de 2009. Doar in trimestrul al patrulea din 2010, banca a acordat un bonus total de peste 1,3 milioane lei posesorilor de carduri BCR care au facut plati cu cardul direct la POS-urile comerciantilor sau pe internet in perioada 19 Octombrie 2010 –  5 Ianuarie 2011. Bonusul acordat pentru cardurile de debit a crescut cu 34% comparativ cu perioada anterioara, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a fost similar.

In 2011 BCR doreste sa creasca volumul tranzactiilor la comercianti cu 20% si incurajeaza plata cu cardul printr-o campanie promotionala prin care ofera de 5 ori mai multe puncte de loialitate pentru utilizarea cardurilor la comercianti.

BCR are o retea nationala de terminale formata din  2.250 ATM-uri si peste 18.000 de POS-uri.

Comentarii (1)
  1. florin spune:

    mie nu mi se pare prea justificata chestia

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?