[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Inaintea sarbatorilor Pascale, mall-urile online au fost invadate tot de femei in cautare de reduceri

25 aprilie 2014

Oficialii elefant.ro sustin ca perioada de cumparaturi dinaintea sarbatorilor Pascale a fost aproape un Black Friday de primavara. Conform ultimului raport emis de elefant.ro, in perioada 07-18 aprilie 2014, in fiecare ora s-au cumparat mai mult de 300 de cadouri pentru cei dragi.

In topul cadourilor cautate pe elefant.ro s-au aflat in special jucarii, carti, produse de decoratiuni interioare, cosmetice sau accesorii fashion. La aceste categorii de produse s-au adaugat si cosurile de produse specifice Pastelui, comandate in special de catre firme.

Cei mai multi cumparatori au fost femei, in proportie de peste 75%. Cele mai scumpe produse comandate au fost accesoriile, precum gentile si posetele Versace, Calvin Klein sau Diesel. Cea mai mare comanda s-a ridicat la peste 3.200 de lei.

Factorul determinant in alegerea produselor au fost atat pretul, dar mai ales reducerea oferita la cadourile dorite.

“Importanta evenimentului in sine, cuplata cu o serie de campanii foarte bine gandite de echipa noastra, au adus peste 20.000 de cumparatori pe elefant.ro in cautarea cadourilor potrivite la preturile cele mai bune”, spune Dan Vidrascu, CEO elefant.ro.

Pozitionat pe piata romaneasca drept “mallul online al familiei”, elefant.ro ofera clientilor sai peste 130.000 de produse: carti, eBooks, jucarii, filme, muzica, eReadere, tablete, produse de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice si produse de ingrijire personala. La aproape patru ani de la lansare si cu o cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro in 2013, pe elefant.ro intra zilnic zeci de mii de vizitatori.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?