[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In urmatorii 5 ani florariile online le vor depasi la vanzari pe cele traditionale

25 mai 2012

25 mai, 2012 – Florariile online cresc in popularitate si vor avea  90% piata comuna cu florariile traditionale in aproximativ 4 ani, potrivit managerului floridelux.ro. Datorita cresterii increderii generale in mediul online si a educarii clientilor, florariile online si cele offline au intrat in competitie directa pe piata, iar la ora actuala au aproximativ 60% piata comuna, iar procentajul este asteptat sa creasca pe parcursul acestui an la peste 70%.

„Din ce in ce mai multi clienti se orienteaza catre florariile online si putem spune ca acestea cresc in popularitate, in special in mediul urban. Vorbim despre un procent anual de 10-15% dintre clienti care se indreapta spre online, in defavoarea florariilor traditionale”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager in cadrul grupului FlorideLux.ro.

Pentru a intra si mai mult pe segmentul florariilor offline, Grupul floridelux.ro a deschis recent o noua florarie online dedicata clientilor din segmentul low si mediu. Noul magazin online se adreseaza in special persoanelor fizice, preponderent tinerilor, cu venituri mici si medii, familiarizati cu mediul online si dispusi sa-si faca cumparaturile de pe Internet. Potrivit sursei citate, noua florarie online este prima din Romania cu suport pe retele sociale, precum Facebook si Twitter.

„Strategia pentru lansarea noii platforme a fost de a reduce cat mai mult costurile si de a lucra cu stocuri, astfel incat preturile pentru clientul final sa fie chiar mai mici decat cele practicate de florariile stradale. In plus, la fel ca in florariile traditionale, oferim posibilitatea clientilor de a cumpara buchete simple de flori, de cateva fire”, a mai precizat Dosinescu. Compania  estimeaza o valoare medie a comenzii in cadrul acestui proiect de 20 euro si vanzari de 5.000 Euro pentru acest an – ceea ce ar insemna 8% din totalul vanzarilor realizate in cadrul grupului.

Cu noul magazin online, grupul Flori de Lux.ro isi propune majorarea cotei de piata pe segmentul florariilor online la 20%. FlorideLux.ro este cea mai veche florarie online din Romania, oferind servicii inca din anul 2004.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?