[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In Saptamana mondiala a banilor, MasterCard publica un ghid care sa ajute bancile sa dezvolte produse adresate copiilor

13 martie 2014

MasterCard si Child & Youth Finance International (CYFI) anunta publicarea ghidului “Bancarizarea unei noi generatii: dezvoltarea de produse de retail bancar adresate copiilor si tinerilor”. Momentul publicarii a fost ales pentru a coincide cu Saptamana Internationala a Banilor, ghidul urmand sa sprijine institutiile financiare, ONG-urile si autoritatile sa dezvolte produse bancare de plata dedicate copiilor si tinerilor.

Dintre cele 2,2 miliarde de copii din lume, in medie, doar 37,9% dintre tinerii cu varste intre 15-25 de ani au un cont bancar traditional – de economii sau cu un card atasat. MasterCard si CYFI impartasesc ideea conform careia facilitarea incluziunii financiare si educatia financiara a copiilor si a tinerilor este critica pentru integrarea in economie. Fara aceasta deschidere, tinerii nu pot economisi sau investi in viitorul lor.


“Fiecare copil si tanar are dreptul la servicii financiare sigure si accesibile, iar noi trebuie sa le asiguram conditiile pentru a deveni cetateni productivi din punct de vedere economic”, a declarat Anna Zanghi, Global Lead of Youth Segment Product, la MasterCard. „Scopul colaborarii noastre cu CYFI este sa largim accesul la produse financiare sigure, dedicate tinerilor, pentru ca acestia sa poata incepe sa economiseasca pentru viitor si sa-si urmeze obiectivele, cum ar fi studiile superioare sau proiecte antreprenoriale.”

„In mare, jumatate din populatia lumii este sub 25 de ani – iar educatia financiara a tinerilor necesita un efort concertat din partea sectoarelor public, privat si social”, spune Jeroo Billimoria, CYFI Managing Director. „Prin colaborarea cu MasterCard, am reusit sa dezvoltam un ghid care speram sa fie util bancilor.”

Saptamana Internationala a Banilor, sarbatorita in peste 90 de tari din toata lumea, este cel mai important prilej global de a initia discutii cu tinerii pe tema viitorului lor financiar. De asemenea, este o invitatie pentru institutiile financiare de a se focaliza pe copii si tineri si a se asigura ca acestia au acces la educatia si produsele de care au nevoie pentru a deveni cetateni responsabili din punct de vedere financiar. Mai multe informatii despre Saptamana Internationala a Banilor sunt disponibile aici: www.globalmoneyweek.org .

Child & Youth Finance International (CYFI) este o organizatie non-profit creata in iulie 2011, cu sediul la Amsterdam. Organizatia isi propune sa creasca incluziunea financiara si educatia pentru integrarea in economie a copiilor si a tinerilor, astfel incat fiecare copil, la abolvirea scolii primare, sa aiba cunostinte financiare si sa fie capabil sa-si administreze un cont de economii. Tinta pentru miscarea globala CYFI, lansata in aprilie 2012, este sa ajunga la 100 de milioane de copii din 100 de tari, pana in anul 2015. CYFI a ajuns la peste 18 milioane de copii si tineri din toata lumea si a initiat parteneriate cu organizatii si companii din peste 100 de tari.

Child&Youth banking product graphic

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?