[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In primele 3 luni de la lansare, Edenred a emis tichete de masa pe card pentru peste 60.000 de angajati

16 februarie 2016

La sfârșitul lunii ianuarie 2016, la 3 luni de la debutul (26 octombrie 2015) în România al cardurilor de masă, compania Edenred anunta ca a emis deja carduri Ticket Restaurant pentru peste 60.000 de angajați. In aceasta perioada s-au efectuat aproximativ 85.000 de plăți cu cardurile de masă Ticket Restaurant, suma medie cheltuită la cumpărăturile cu aceste instrumente de plata fiind de 35 de lei.

„Datorită campaniilor de informare și pre-vânzare pe care le derulaserăm deja cu foarte mult timp înainte, am reușit să asigurăm pentru o parte importantă a clienților noștri tranziția rapidă de la tichete de masă pe hârtie la tichete electronice. În prezent am emis deja carduri de masă Ticket Restaurant pentru mai mult de 60.000 de angajați, iar alte câteva mii de carduri de masă vor fi distribuite până la finalul primului trimestru 2016. Suntem foarte mulțumiți de aceste rezultate, deși suntem conștienți că ritmul se încetinește, având în vedere că majoritatea companiilor „early adopters” au făcut deja tranziția la tichete electronice”, spune Vianney Du Parc, Director General al Edenred România.


Primul val de companii care au adoptat tichetele de masă electronice este format în mare majoritate din companii care foloseau anterior tichetele de masă pe hârtie. Angajatorii care au făcut tranziția la cardurile de masă Ticket Restaurant au fost în proporție de 83% companii din mediul urban, din domeniul serviciilor (42%) și comerț (22%).

„Cea mai mare parte a clienților Edenred care au optat pentru tichete electronice sunt clienți deja existenți, care cunoșteau deja avantajele sistemului tichetelor de masă și au decis să migreze către soluția nouă, mai modernă. Unele companii au optat pentru o combinație între cele două tipuri de soluții, oferind carduri de masă pentru unele categorii de salariați și tichete pe hârtie altora, în funcție de preferințe, de profilul demografic și/ sau geografic. Avem și clienți noi care au început să folosească tichete de masă pentru angajații lor direct în format electronic, dar aceștia rămân o mică parte”, adaugă Vianney Du Parc.

„Salariații care au intrat în posesia cardurilor de masă au efectuat un număr relativ mic de plăți până la sfârșitul lunii ianuarie, fiind înca în curs de familiarizare cu cardurile. Aproximativ 30.000 de beneficiari au accesat aplicațiile mobile și online Ticket Restaurant, prin care își pot verifica soldul cardurilor, pot accesa oferte speciale în exclusivitate sau pot căuta comercianți aflați în proximitate la care pot folosi cardurile Ticket Restaurant. În prezent, rețeaua de comercianți afiliați acoperă întreg teritoriul României”, spune Vianney Du Parc.

Companiile care utilizau deja și carduri cadou de la Edenred au fost mai interesate să facă schimbarea de la tichete de masă pe hârtie la noua soluție digitală. „Încrederea în compania emitentă este unul dintre cele mai importante criterii în decizia de a trece la carduri de masă. Edenred este singurul emitent de tichete care are deja experiență în emiterea de carduri preplătite în România. În 5 ani de când emitem și carduri în România, ne-am construit și consolidat deja expertiza și în acest domeniu, în care este nevoie de timp și rigurozitate, pentru a asigura siguranța și funcționalitatea sistemului. Clienții noștri se pot baza pe un sistem deja verificat și perfecționat în timp”, adaugă directorul Edenred.

Tichetele de masă, atât clasice (pe hârtie), cât și electronice (pe card), sunt fundamentul unui sistem complex, prin care autoritățile publice încurajează angajatorii să le acorde salariaților o putere de cumpărare crescută, direcționată exclusiv către produse alimentare. În România, 2 milioane de angajați au acces la acest beneficiu extra-salarial, care le asigură o motivare mai buna și contribuie la îmbunătățirea stării de sănătate. Sistemul tichetelor este unul complex, cu prevederi legislative foarte stricte.

« În același timp, pentru Stat, atât tichetele, cât și cardurile de masă, indiferent de suportul pe care sunt emise, reprezintă una din cele mai eficiente metode pentru a diminua economia informală, deoarece plățile aferente tichetelor de masă sunt în mod obligatoriu înregistrate, contabilizate și integral transparente, pentru toate părțile implicate în sistem – emitenți, angajatori, comercianți», spune directorul Edenred.

Cu un volum emis de peste 18.3 miliarde de euro anual la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite de beneficii extrasalariale atât în România, cât și la nivel internațional. In România, peste 35.000 de companii acordă tichete de masă Ticket Restaurant®, emise de Edenred, celor peste 1 milion de angajați ai lor.

În urma modificărilor legislative intrate în vigoare la sfârșitul lunii octombrie 2015, a devenit posibilă și în România alternativa digitală la tichetele de masă clasice, pe hârtie: cardurile de masă. Încă din luna octombrie 2015, 3 companii au primit autorizația din partea Ministerului Finanțelor Publice pentru a emite tichete de masă electronice.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?