In week-end-ul trecut, aplicatia YOU de la BRD a functionat „mai greu spre deloc”, potrivit chiar bancii. Clientii vor revenirea la vechea aplicatie, MyBRD.

16 august 2021

Clientii BRD au intampinat dificultati tehnice in utilizarea aplicatiei YOU de la BRD, in 13 august. Valul ce critici si recenzii extrem de nefavorabile de peste week-end au o singura concluzie: oamenii nu inteleg de ce a fost inlocuit MyBRD, aplicatie care „functiona cat de cat”, cu ceva considerat de ei ca fiind „cea mai proastă aplicație de banking scoasă pe piața din Romania.”

In acest moment, aplicatia YOU are o stea si jumatate pe Google Play (din maxim 5 posibile), calificativ obtinut in urma a 3.450 de evaluari primite.


Comentarii pe Google Play

Cornel: „Aplicația care a-ți avut-o înainte era destul de bună .., dar aceasta este cea mai proastă dintre toate aplicațiile existente de acest fel! Lăsați în paralel cealaltă aplicație funcțională până când veți fi în stare să faceți un alt produs mai bun!

George Craciun: „Aplicația nu se deschide, dă eroare, nu are notificări. Abia astăzi 13.08.2021 apare mesaj căci se lucrează la aplicație, mesaj care a fost pentru data de 12.08.”

Rusu Cristian: „O aplicație plină de erori! De toată jena! I-ati făcut update și acum nici nu se mai încarcă! Eroare cont favorit!!!Nu merita nici măcar o stea! Era mult mai ok MyBRD!!!!😡 P.S. Mă chinui de 3 ore sa intru in aplicație și după ce reușesc într-un final nu-mi arată conturile!!! Cont favorit indisponibil!!! Așa ceva!?

Popescu Daniela: „Sunt foarte dezamăgită, am instalat aplicația și nu pot face plăti online deoarece nu primesc ms de autorizare iar aplicația my brd nu mai este funcțională……….. Revin după 5 luni…. funcționează din ce în ce mai prost. Nu este posibil sa nu pot face plăti din aplicație. Imi spune ca trebuie sa am un cont valid….. ce înseamnă asta, sa am bani în cont și sa nu pt face plăti?????”

Constantin Negrea: „Fratilor, dupa ultimul update ati comis-o mai rau! Nu imi vad contul favorit, cel de salariu. Practic nu pot face nicio operatiune. Am facturi de platit, transferuri. Chiar va rog insistent reparati urgent problema! La fel e si in cazul sotiei!”

Gabriela Onofrei: „Aplicație nefuncțională.”Ups…Cont favorit indisponibil”. Foarte multe erori.Fără notificări de update, fără notificări la alimentare cont, retrageri numerar, plăti. Era mult mai buna versiunea My BRD.

Flavius: „Sa închidă vechea aplicație „My Brd” pt noua aplicație ” You Brd” este cea mai proasta alegere. Nu se mai pot face transferuri prin cod QR, au dispărut funcțiile de „trimite” și „primește” bani, aplicatia se incarca foarte greu, nu pot procesa tranzacții între conturile proprii de RON. Aplicația mai veche „my brd” permitea toate aceste lucruri. Total dezamăgit de noua aplicație „You BRD”.”

In fine, in 14 august un client spune ca a putut face plati din aplicatie insa, din nou, nu fara surprize:

Ovidiu: „Am platit azi online 3 facturi, la 3 furnizori de utilități, …tranzacție ok….insa nu vad nicio mișcare în cont….”

Sambata dimineata (14 august), dupa aproape 24 de indisponibilitate, banca restabilea functionalitatea aplicatiei si venea cu un comunicat in acest sens, fara sa precizeze insa cauza pentru care clientii au fost in imposibilitatea de a folosi aplicatia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?