[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In 6 luni, 50.000 de clienti persoane fizice si-au gestionat cardurile prin telefon, folosind BT Visual Help. Banca lanseaza acum serviciul si catre antreprenori.

24 octombrie 2019

Banca Transilvania extinde opțiunea de self-banking BT Visual Help pentru clienții companii, aşa încât aceştia îşi pot gestiona de acum înainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.

Prin BT Visual Help, dacă un client apelează Call Center-ul BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesază linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia.

De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.

Lansată la Banca Transilvania în aprilie a.c. datorită parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, opțiunea este deja disponibilă pentru clienții persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a lansa oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.

„Ne bucurăm să extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au încurajat foarte mult rezultatele obținute de la lansare: peste 50.000 de clienți persoane fizice au apelat la BT Visual Help în decurs de şase luni. Împreună cu CallVU vom continua în perioada următoare lansarea de opțiuni noi pentru clienții noştri”, afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Prin transformarea interacțiunii fiecărui client într-un customer engagement, soluțiile CallVU permit companiilor să crească gradul de utilizare a conținutului digital, să faciliteze rezolvarea mai rapidă a solicitărilor clienților şi să crească conversiile în ceea ce priveşte vânzările.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?