In 3 zile de campanie “Revolutia Preturilor”, site-ul eMAG a inregistrat 1 mil. de vizite si 30. mil RON vanzari

1 iulie 2014

Pe durata celor 3 zile ale campaniei “Revolutia Preturilor” (25-27 iunie), numarul de vizite pe eMAG s-a dublat iar vanzarile au fost de 4 ori mai mari comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita, cifre care au depasit toate estimarile. Au fost comandate 140.000 de produse in valoare totala de 30 de milioane de lei. Traficul a fost generat in proprotie de 28% de pe terminale mobile.

„Campania Revolutia Preturilor a fost un proiect curajos, prin care am reafirmat pozitia eMAG de formator de piata in online”, explica Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG. „Mai mult decat un simplu exercitiu promotional, campania a impulsionat vanzarile intr-o masura comparabila cu nivelul celor din perioada Black Friday, in conditiile in care a fost un demers exclusiv eMAG, comunicat exclusiv de eMAG. Reactia imediata a clientilor a confirmat relatia pe care acestia o au cu retailerul lor preferat in online. Reducerile „revolutionare” si numarul mare de produse din oferta speciala, in categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numarul acestora crescand de patru ori comparativ cu o perioada similara dintr-o saptamana obisnuita”, declara Violeta Luca.

Pe parcursul celor 3 zile, numarul de vizite de pe eMAG s-a dublat si aproape un milion de romani au intrat cel putin o data pe site. Creşterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost susţinuta si de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.

„Prin astfel de campanii dorim sa crestem increderea consumatorilor romani in comertul online si sa educam intreaga piata in legatura cu principalele avantaje. Comertul online inseamna o economie importanta de timp si de bani pentru clienti. In plus, online este simplu, mereu la indemana”, spune Violeta Luca.

Pentru toate cele trei zile din Revolutia Preturilor, eMAG a oferit discounturi in valoare totala de 6 milioane de lei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?