[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In 2017, clientii eMAG au plasat 51% dintre comenzi de pe mobil – mai ales in afara orelor de program

29 ianuarie 2018

Dacă până acum utilizatorii smartphone-urilor intrau pe site-urile magazinelor online în special pentru a se informa despre produsele de care erau interesați, 2017 a fost anul în care, pentru prima dată, clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de pe dispozitivele mobile decât de pe PC.

51% dintre comenzile din 2017 au fost plasate de pe smartphone-uri și tablete, iar 49% de pe tradiționalul desktop. Procentul este și mai mare în cazul noilor clienți eMAG: 60% dintre cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut acest lucru de pe mobile.

emag vizite mobil vs PC

Jumătate dintre clienții care au făcut cumpărături de pe dispozitive mobile au folosit aplicația eMAG, care are un rating de 4,7 din 5, reprezentând media celor 100.000 de review-uri primite de la utilizatori. Prin intermediul ei, comenzile pot fi plasate la orice oră, din orice loc, modul de căutare este rapid și eficient, clienții sunt informați despre noile oferte, iar accesul la lista de produse favorite este facil. În plus, plata poate fi făcută rapid, în siguranță.

„Am îmbunătățit permanent aplicația eMAG, iar ea este cea mai apreciată aplicație din categoria din care face parte – 4,7 rating. Pentru clienți a devenit natural să intre pe eMAG în momentul în care vor să se informeze sau să cumpere un produs care-i interesează. Am îmbinat tehnologia – care ne simplifică și ne îmbunătățește viața considerabil – cu diversificarea continuă a gamei de produse, iar pentru clienți totul a devenit foarte simplu. Estimăm că, până la sfârșitul anului, peste 75% dintre vizitele făcute pe eMAG vor fi de pe dispozitivele mobile”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology eMAG.

2017 a fost anul mobilului, iar românii au făcut smart shopping: au folosit dispozitive mobile atât pentru a se informa, cât și pentru a face noi achiziții. Anul trecut, 64% dintre vizite au fost făcute de pe smartphone-uri și tablete. De asemenea, 2017 a fost primul an în care traficul provenit de pe dispozitive mobile a trecut lunar pragul de 60%.

Utilizatorii digitali
Cei mai mulți utilizatori care au folosit dispozitive mobile pentru a se informa și pentru a face cumpărături au mai puțin de 40 de ani. 43% dintre aceștia au vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, urmați de cei care au vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani (30%).
Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitivele mobile au fost livrate în: București, Constanța, Cluj, Timiș, Iași, Prahova, Ilfov, Brașov, Argeș, Dolj.
comenzi emag

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?