IMM-urile din China isi vand online produsele la export folosind MasterPass

22 august 2014

DHgate, una dintre cele mai cunoscute platforme de comert electronic B2B la nivel international, a integrat si instalat MasterPass, devenind astfel primul comerciant din China care a implementat MasterPass. Impreuna cu MasterCard, DHgate va incuraja companiile mici si mijlocii (IMM-uri) sa isi consolideze afacerile in domeniul comertului electronic, din afara granitelor.

DHgate si MasterCard au devenit parteneri strategici din decembrie 2013, obiectivul fiind acela de a accelera dezvoltarea solutiilor de plata online pentru IMM-urile din China si de a facilita cumpararea produselor chinezesti pentru clienti din toata lumea.


„MasterPass reprezinta un avans revolutionar in domeniul platilor internationale, facand posibile tranzactiile online mai sigure si mai convenabile si sprijinind, totodata, activitatile IMM-urilor din China, in toata lumea.”, a declarat Shen Hao, Vicepresedinte Dhgate. “DHgate si-a propus sa creeze un «drum al matasii» online pentru noua era, dezvoltand canale de acces in strainatate pentru IMM-urile din China si aducand produsele chinezesti in toata lumea. Fiind o companie internationala de tehnologie, recunoscuta la nivel mondial, MasterCard a contribuit substantial la dezvoltarea platilor in afara granitelor.”

Lansat in februarie 2013, MasterPass este in acest moment acceptat de peste 40.000 de comercianti din 10 piete, care includ China, Australia, Canada, Italia, Noua Zeelanda, Polonia, Singapore, Africa de Sud, Marea Britanie si Statele Unite.

Banca China Construction a inceput utilizarea MasterPass in luna martie, devenind, astfel, prima banca emitenta din China si din Asia care a implementat MasterPass cu portofelul sau electronic, LongPass.

Dennis Chang, Director MasterCard China, a declarat: “Avand in vedere dezvoltarea activitatilor de comert electronic international intreprinse de IMM-urile din China, MasterPass asigura o solutie inovatoare de plata, realizata prin doar cateva click-uri, facilitand, astfel, tranzactiile sigure si convenabile.”

Despre MasterPass
MasterPass, serviciul digital de la MasterCard, simplifica tranzactiile facute de pe dispozitive conectate, incluzand PC-uri, tablete si telefoane inteligente. Consumatorii pot stoca in siguranta carduri MasterCard si sub alte marci, de debit, credit si preplatite – inclusiv produse Visa, American Express, Discover si altele – date de contact si altele. Acest lucru simplifica procesul de finalizare a unei tranzactii de pe un dispozitiv conectat, in special de pe cele cu ecran mai mic.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?