[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

IKEA: piata de online evolueaza mai repede decat retailul clasic – vanzarile pe internet au depasit estimarile noastre initiale

2 octombrie 2015

In acest moment, vanzarile IKEA Comenzi Online reprezinta aproximativ 8% din cifra de afaceri, rezultat care depaseste estimarile intiale ale companiei. „Atribuim aceste rezultate bune faptului ca piata de online evolueaza mai repede decat retailul clasic.”, a declarat Mihaela Muresan, Deputy Marketing Manager la IKEA.

Muresan spune ca una dintre provocarile principale in tranzitia de la offline la online a fost oferirea unei experiente de cumparaturi unitare, dar in acelasi timp relevanta si specifica pentru cele doua canale: magazinul offline si serviciul de comenzi online. „Chiar daca produsele sunt similare, comportamentul de cumparare pentru cele doua canale este diferit, iar in final satisfactia cumparatorilor este cea mai importanta.”

Oficialul IKEA admite ca in ultima vreme, comportamentul consumatorului s-a schimbat foarte mult si alterneaza intre online si offline insa in cazul IKEA, vizita in magazin ramane esentiala pentru procesul de cumparare.

„Nu credem ca exista 100% online sau 100% offline. Clientii se informeaza online si cumpara in magazin, sau testeaza in magazin si cumpara online. Totusi, magazinul IKEA sta in continuare la baza experientei IKEA, este o importanta sursa de inspiratie si pilonul business-ului nostru. Vizita in magazin permite o interactiune senzoriala cu brandul si produsele IKEA.”

Desi nu exista neaparat o perioada anului in care creste achizitionarea online a produselor IKEA, Muresan spune ca totusi, toamna si primavara vanzarile sunt mai ridicate, „datorita schimbarilor pe care oamenii le fac in locuinta, pregatindu-se sa treaca de la sezonul cald la cel rece, si invers”.

Oficialul IKEA este foarte increzator în viitorul magazinelor online: „Ne asteptam la o evolutie pozitiva a retailului online, inclusiv al celui de mobila, bazandu-ne pe evolutia rapida a pietei de online.”

Sursa: agora.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?