[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

iBanFirst Romania a atras deja primii 50 de clienti si are ca obiectiv triplarea clientelei pana la finele acestui an. Compania mizeaza pe „payment tracker” si open banking.

23 septembrie 2021

După 6 săptămâni de la începerea operațiunilor pe plan local, iBanFirst România a atras deja 50 de clienți, din sectoare precum IT&C, retail sau construcții. Obiectivul este de 150 până la finalul acestui an și să-l depășească pe cel inițial, de 500 de clienti până la finalul anului viitor, potrivit wall-street.ro.

iBan First tinteste companii care realizeaza tranzacții de schimb valutar în jurul a cel puțin 500.000 de euro pe an.

Reprezentantii iBanFirst spun ca, in plus fata de competitorii lor, oferă business-urilor posibilitatea de a urmări traseul plăților pe care le efectuează, așa cum un simplu consumator poate urmări statusul comenzii pe care o dă prin intermediul unei aplicații de food delivery. Facilitatea de cheama ”payment tracker”.

In plus, compania mizeaza și pe capabilitățile platformei ce țin de Open Banking. Concret, iBanFirst îi permite business-ului să vadă în platformă toate conturile bancare pe care le deține și tot din platformă să inițieze transferurile. Practic, utilizator nu mai este nevoit să intre în aplicația băncii pentru a realiza transferul către contul iBanFirst, ca mai apoi să intre în platformă pentru a derula tranzacția mai departe către partenerul de business.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?