[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Hotelurile romanesti vor activa ca magazine online pe Facebook, odata cu introducerea sistemului de rezervare prin aceasta platforma de socializare

22 mai 2014

In Romania sunt 1.450 de hoteluri insa doar 10 dintre acestea au cont de Facebook, nu neaparat active. Compania TCNET propune managerilor de hotel un canal suplimentar de vanzare respectiv rezervarea camerelor direct de pe facebook. Propunerea are logica ei: in lumea facebook recomandarile prietenilor sunt mult mai puternice decat rewiew-urile de pe site-urile online si se propaga mult mai usor.

In plus, reprezentantii TCNET asigura hotelierii ca nu au costuri de implementare, ci doar o taxa per rezervare primita prin intermediul softului, de pana in 4%.

«Prezenta in online si social media poate reprezenta, pentru hotelieri, o sursa importanta de venituri, realizata cu o investitie minima – un site si un cont activ de Facebook – si le aduce acestora posibilitatea de a-si creste vanzarile prin oferte speciale si o comunicare directa specific targetata cu clientii » considera Corneliu Catalin, managerul general al TCNET. «Hotelurile care folosesc modulul de rezervare online In1 integrat in site-ul propriu si contul de Facebook nu au costuri de implementare, ci doar o taxa corelata cu valoarea rezervarilor primite prin intermediul softului”.

Compania anunta ca in urmatoarele saptamani, peste 2.000 de camere din Bucuresti, Brasov, Sinaia, Sighisoara, Cluj Napoca, Timisoara vor fi disponibile pentru rezervare via Facebook, cu ajutorul aplicatiei In1, iar mai multe hoteluri de pe litoralul romanesc se pregatesc sa foloseasca acelasi sistem de rezervare, potrivit unui comunicat al companiei TCNET.

Compania previzioneaza ca, in 2014, aproximativ 10.000 de camere de hotel din Romania vor putea fi rezervate prin intermediul retelei de socializare folosind In1 Solutions, platforma nou lansata de catre TCNET pe piata locala.

In contextul in care presiunea pe generarea de venituri suplimentare este din ce in ce mai crescuta in industria hoteliera din Romania, reprezentantii TCNET considera ca oferirea unui astfel de serviciu poate reprezenta un avantaj concurential important: “turistii pot beneficia de acces direct si simplificat la servicii hoteliere, in timp ce locatiile-gazda pot gestiona printr-o singura platforma rezervarile sosite direct prin site-ul propriu si prin Facebook, simultan cu cele sosite pe alte canale intermediare de rezervare.”

TCNET, care este una dintre cele mai active companii locale de distributie de soft si echipamente pentru industria ospitalitatii, a semnat deja contracte cu mai multi jucatori din industria hoteliera interesati sa puna la dispozitia clientilor aceste facilitati. TCNET are peste 1.000 de clienti in portofoliu si este partener strategic pentru mai multi jucatori internationali de pe piata de IT din Europa, Asia si USA. Compania a fost infiintata in 1992 si are capital 100% romanesc.

Solutia In1 este prima disponibila in Romania care permite rezervarea online si poate integra toate canalele de promovare ale unui hotel – inclusiv Social Media – intr-o singura platforma. De asemenea, In1 poate sincroniza preturile puse la dispozitia clientilor in medii de comunicare diferite – de la site-ul hotelului, pana la Booking.com ori alte canale similare – sau diferentia ofertele in functie de fiecare canal.In prezent, peste 3.000 de hoteluri din toata lumea isi cresc veniturile si isi fidelizeaza clientii prin intermediul platformei In1.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?