[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Hipermarketul Carrefour Online lanseaza program de afiliere in 2Parale.ro

17 octombrie 2014

Cei peste 35.000 de afiliati din retea vor putea colabora astfel cu gigantul din retail pentru a castiga noi comisioane prin afiliere. Parteneriatul dintre 2Parale si Carrefour Online a fost intermediat de agentia media Zenith Romania. Prin programul de afiliere din 2Parale, afiliatii vor putea promova cele peste 22.000 de produse existente in acest moment pe Carrefour-Online.ro, fiecare vanzare valida aducandu-le un comision de 3%, cu o perioada de recurenta de 1 luna de zile.

„Prin prezenta noastra pe platforma de marketing afiliat 2Parale, produsele si serviciile Carrefour-Online.ro ajung si mai aproape de clientii nostri. Pe de alta parte, prin acest nou program, oferim afiliatilor mai multe posibilitati de dezvoltare“, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.

Potrivit reprezentantilor Carrefour Online, rata de conversie a magazinului depaseste media comertului electronic din Romania, valoarea cosului mediu de cumparaturi de pe Carrefour-Online.ro fiind de 3-4 ori mai mare decat cea din hipermarket.

Clientii Carrefour-Online.ro pot alege ziua si mai ales intervalul orar (2 ore) pentru livrarea produselor. O optiune oferita inca de la lansare si o noutate absoluta pentru Romania. Momentan serviciul Carrefour-Online.ro este disponibil in Bucuresti si in zonele limitrofe.

Magazinul online include o gama variata de produse din categorii precum Fructe si Legume proaspete, Carne, Lactate, Bacanie, Produse de curatenie si intretinere, Igiena si infrumusetare, Bauturi, Tutun, Univers bebe, Petshop, Electro-IT&C etc. Preturile sunt aceleasi ca in hipermarketurile Carrefour.

Campania de afiliere Carrefour-Online.ro se alatura celor peste 350 de programe active din 2Parale, care insumeaza jucatori din peste 35 de categorii de piata, de la IT&C, Carti si Fashion la Turism, Finante si Asigurari.

„Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliati din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro sa ajunga mai aproape de clientii finali care prefera avantajele comertului online. Colaborarea noastră reprezinta o noua confirmare a orientarii marilor branduri din retail si industriile traditionale de top catre online si zona de performance marketing, in particular. Este o tendinta care se accentueaza de la luna la luna“, a precizat Dorin Boerescu, CEO in cadrul companiei 2Parale, citat de ZF.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?