Hipermarketul Carrefour Online lanseaza program de afiliere in 2Parale.ro

17 octombrie 2014

Cei peste 35.000 de afiliati din retea vor putea colabora astfel cu gigantul din retail pentru a castiga noi comisioane prin afiliere. Parteneriatul dintre 2Parale si Carrefour Online a fost intermediat de agentia media Zenith Romania. Prin programul de afiliere din 2Parale, afiliatii vor putea promova cele peste 22.000 de produse existente in acest moment pe Carrefour-Online.ro, fiecare vanzare valida aducandu-le un comision de 3%, cu o perioada de recurenta de 1 luna de zile.

„Prin prezenta noastra pe platforma de marketing afiliat 2Parale, produsele si serviciile Carrefour-Online.ro ajung si mai aproape de clientii nostri. Pe de alta parte, prin acest nou program, oferim afiliatilor mai multe posibilitati de dezvoltare“, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.

Potrivit reprezentantilor Carrefour Online, rata de conversie a magazinului depaseste media comertului electronic din Romania, valoarea cosului mediu de cumparaturi de pe Carrefour-Online.ro fiind de 3-4 ori mai mare decat cea din hipermarket.

Clientii Carrefour-Online.ro pot alege ziua si mai ales intervalul orar (2 ore) pentru livrarea produselor. O optiune oferita inca de la lansare si o noutate absoluta pentru Romania. Momentan serviciul Carrefour-Online.ro este disponibil in Bucuresti si in zonele limitrofe.

Magazinul online include o gama variata de produse din categorii precum Fructe si Legume proaspete, Carne, Lactate, Bacanie, Produse de curatenie si intretinere, Igiena si infrumusetare, Bauturi, Tutun, Univers bebe, Petshop, Electro-IT&C etc. Preturile sunt aceleasi ca in hipermarketurile Carrefour.

Campania de afiliere Carrefour-Online.ro se alatura celor peste 350 de programe active din 2Parale, care insumeaza jucatori din peste 35 de categorii de piata, de la IT&C, Carti si Fashion la Turism, Finante si Asigurari.

„Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliati din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro sa ajunga mai aproape de clientii finali care prefera avantajele comertului online. Colaborarea noastră reprezinta o noua confirmare a orientarii marilor branduri din retail si industriile traditionale de top catre online si zona de performance marketing, in particular. Este o tendinta care se accentueaza de la luna la luna“, a precizat Dorin Boerescu, CEO in cadrul companiei 2Parale, citat de ZF.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?