cora România relansează site-ul www.cora.ro, noua variantă optimizată propunând consumatorilor o experiență de cumpărături îmbunătățită. Este astfel posibilă navigarea rapidă pe 3 niveluri în catalogul produselor cora, care acum este mai bine organizat, iar produsele dorite pot fi accesate mai ușor cu ajutorul filtrelor.
Noul site este rezultatul unei investiții de 500.000 de euro și confirmă preocuparea companiei asupra dezvoltării canalului strategic de e-commerce, a cărui creștere a fost accelerată de contextul ultimilor doi ani.
Noul site permite plasarea rapidă a comenzii, în doar 3 pași: înscrierea adresei, plata și sumarul comenzii. În plus, cu ajutorul inteligenței artificiale, funcția de căutare este optimizată astfel încât clienții vor primi sugestii conform comportamentului și preferințelor lor. Este posibilă, de asemenea, gestionarea direct din cont a datelor personale, a adreselor de livrare/facturare, a cardurilor de credit, anularea și urmărirea comenzilor, gestionarea facturilor.
„Tot mai mulți clienți aleg modul hibrid pentru cumpărături – offline & online, acest din urmă segment fiind în creștere accelerată. Am fost atenți la toate sugestiile clienților din ultimii doi ani, la tot ceea ce nu a funcționat corespunzător și am creat acest nou site pe baza unei experiențe realiste, bine documentate. Noul site aduce funcționalități care nu puteau fi introduse în versiunea anterioară și ne permite dezvoltarea lui prin integrarea marketplace, a segmentului business to business, a punctelor de ridicare a comenzilor online (pick-up), a mecanismelor de promovare și a integrării cu aplicații partenere. În plus, vom crește foarte mult volumul produselor ce pot fi comandate online, de la aproape 40.000 în prezent la peste 60.000 anul acesta,”, a spus Claudia Badea, director cora Lujerului și director operațional e-commerce cora România.
Cine cumpără online, ce produse preferă și ce buget alocă
Din datele deținute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele și fructele proaspete, dar și detergentul, produsele de igienă și cosmeticele. În general, bugetul de achiziții este 400 – 500 de lei și frecvența bilunară. 75% dintre clienții cora comandă direct de pe site-ul cora, 25 % apelează la aplicațiile partenerilor Glovo și Tazz (emag).
Profilul cumpărătorului cora arată astfel: vârsta între 34 – 49 de ani (42%) și 50 – 55 de ani (22%); absolvenți de liceu și facultate (74%), căsătoriți (72%).
Momentul preferat pentru cumpărături online al clienților cora este după-amiaza – 38%, în timp ce seara comandă 28% dintre clienți.
Livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site-ul cora.ro se face în maximum 24 de ore, la fel ca in cazul celor plasate prin intermediul partenerilor.
Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut odată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcționează și ca punct de pick-up al comenzilor online.
_____________
Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Food Panda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: