Vola.ro, cel mai mare portal de turism din Romania, a raportat afaceri in crestere pentru anul 2015, ajungand la o cifra de afaceri totala de 63,25 milioane de euro pentru activitatea companiei in cele patru tari in care opereaza: Romania, Polonia, Ucraina si Vietnam.
Doar in Romania, Vola.ro a vandut anul trecut bilete de avion, vacante, city break-uri si alte servicii turistice care au insumat 42,47 milioane euro (echivalentul a 188,8 milioane lei), aceasta reprezentand o crestere de peste 54% fata de anul 2014, cand platforma online inregistra o cifra de afaceri de 27,51 milioane euro (122,3 milioane lei). Astfel, Vola.ro a incheiat cel mai bun an de pana acum si isi pastreaza pozitia de lider in rezervari turistice online in Romania.
“In decursul anului trecut peste 65% dintre clientiivola.ro au cumparat online produse turistice cu plata prin card. Din cei 35% ramasi, mare parte au incheiat tranzactia tot online, folosind transferul bancar prin servicii de online banking sau chiar criptomoneda Bitcoin. Doar o mica parte dintre turistii care au calatorit in 2015 cu Vola.ro au optat pentru o metoda de plata offline, precum plata la sucursala unei banci, la sediul agentiei din Bucuresti sau la terminalele ZebraPay din tara.”, potrivit comunicatului de presa.
„Anul 2015 a fost cel mai bun an de pana acum, pentru ca am facut cele mai indraznete lucruri de pana acum. Am iesit din zona de performance marketing si am derulat primele campanii TV din istoria Vola.ro, am lansat produse unice pe piata din Romania, precum Smart Connection si, in plus, pentru prima data de la infiintare, am schimbat structura actionariatului primind un nou partener: fondul de investitii 3TS Capital Partners. As spune ca succesul inseamna cateodata sa iesi din zona ta de confort”, a declarat Daniel Truica, Managing Partner si unul dintre fondatorii Vola.ro.
Biletele de avion raman cele mai cumparate produse turistice in mediul online. In 2015, volumul vanzarilor de bilete de avion pe platforma Vola.ro a crescut cu aproximativ 70% fata de anul 2014, in timp ce numarul city break-urilor rezervate de romani a crescut cu 40%, iar segmentul vacantelor de tip tour-operator a inregistrat un avans de 150% fata de anul precedent.
Pentru 2016, Vola estimeaza o crestere de 30-40% pentru platforma din Romania, ajungand astfel la o cifra de afaceri de 55-60 milioane euro, iar la nivel de grup estimarea pentru 2016 este de peste 85 milioane euro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: