Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului 2022, disponibile la 30 iunie.
În intervalul aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri[i]consolidată în valoare de 381 de milioane de euro[ii].
„Dinamica pieței în T2 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație,” potrivit comunicatului.
În primele șase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro, aici fiind incluse si Orange Moneydespre care nu se precizeaza nimic.
Singura mentiune privind serviciile de plati digitale vizeaza zona de comert electronic, tranzactiile procesate digital inregistrand o crestere de 25%
„În T2 2022 tendința de adopție a serviciilor digitale și a zonei de e-commerce rămâne constantă, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital înregistrând +25% față de perioada similară a anului trecut,” se mai arata in comunicat.
La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.
__________
[i]Începând cu 17.02.2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications.
[ii]Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.
[iii] Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: