[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Grupul Altex a vandut de 80 mil. euro in „luna“ Black Friday – 20% din vanzari au fost generate de platforma online

4 decembrie 2015

Grupul Altex, cel mai mare jucator de piata locala de retail electro-IT, a inregistrat in luna noiembrie, pe durata careia a orga­nizat o campanie de promotii sub titulatura Black Friday, vanzari totale de 80 mil. euro, atat online cat si offline, cu 5 mil. euro peste estimari. Numai in 20 noiembrie, s-a vandut de 15 mil. euro.

„Pe parcursul celor 32 de zile de promotii, lantul de retail Media Galaxy si Altex a avut vanzari cumulate in valoare de 80 mil. euro, atat online cat si offline, cu 5 milioane de euro mai mult decat era estimat. Cea mai mare cifra s-a inregistrat in data de 20 noiembrie, cand cumparatorii au facut achizitii in valoare de 15 mil. euro“, conform datelor comunicate de grup. „Black Friday este cel mai mare eveniment de promotii si o oportunitate importanta pentru retaileri de a oferi clientilor o experienta aparte, mai mult decat simple reduceri de pret“, a declarat Dan Ostahie, CEO si proprietar al Altex Romania.

Un alt record este dat de faptul ca atat pe platforma online, cat si in magazinele traditionale vanzarile s-au dublat in timpul saptamanii, iar in weekend, s-au triplat.

In perioada Black Friday produsele au fost stocate in trei depozite cu o suprafata  totala de 40.000 de metri patrati. Chiar si cu stocurile semnificativ mai mari decat in anii precedenti, pe unele repere, acestea au fost epuizate sau a fost nevoie de o reincarcare a stocului, cererea fiind foarte mare.

Cele mai vandute articole in aceasta perioada au fost cele din categoria Entertainment. Vanzari semnificate s-au inregistrat si in categoriile Brown Goods, Electronice si Electrocasnice Mici.  S-a remarcat un interes crescut al clientilor din segmentul masculin pentru produse din zona entertainment – laptopuri si componente de gaming – precum si smart TV-uri, in timp ce in segmentul feminin cele mai cautate articole au fost aspiratoarele, smartphone-urile si uscatoarele de par.

In cele 32 de zile, pe site-urile Media Galaxy si Altex au fost inregistrate peste 14.500.000 de vizite si un trafic de 10 ori mai mare in varf. 44% din trafic a venit de pe dispozitive mobile. Din totalul vanzarilor inregistrate, 20% au fost realizate pe platforma online.

In ceea ce priveste profilul consumatorului online, raportul s-a impartit in 70% cumparatori de sex masculin si 29% de sex feminin. Categoria de varsta cea mai activa in zona online a fost cea din segmentul 18 – 44 de ani, reprezentand 84% din total vizitelor pe website, iar cel mai mare trafic a venit din zonele Bucuresti (37%), Timisoara (6%), Cluj (5%) si Oradea (4%).

Sursa: businessmagazin.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?