Pandemia a schimbat fundamental comportamentul consumatorului roman, mai ales in mediul urban, care acum s-a obisnuit deja sa-si comande online nu doar mancarea ci si cumparaturile din hipermarcheturi, prin intermediul aplicatiilor specializate. Glovo este una dintre ele iar cifrele vorbesc de la sine despre o adoptie spectaculoasa in acest an.
„Valoarea tranzacţionată în trimestrul patru va fi dublă faţă de primul trimestru. Această creştere a împins business-ul undeva în jur de 150 milioane de euro estimare de valoare tranzacţionată anul acesta. Pandemia ne-a avansat cam cu şase luni în business-ului. Altfel, probabil că am fi închis anul la 90 milioane de euro”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE, potrivit economica.net.
Glovo s-a extins în 23 de orașe în acest an ajungând la un total de 33 de orașe. În București Glovo are 13.000 de curieri înscriși pe platformă și 27.000 în țară, insa doar aproximativ 5.000 sunt activi săptămânal la nivel național.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: