[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Gfk anunta o investitie strategica pentru studierea cumparatorilor in mediul digital

2 septembrie 2015

GfK achizitioneaza NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piata suedeza specializata in cercetari virtuale de cumparator. Produsul lor de baza este un software care simuleaza un mediu de cumparaturi pentru diverse scopuri de cercetare. Simstore, software-ul de cloud al lui NORM, permite analiza eficienta a comportamentului cumparatorilor.

„Cu rezultatele cercetarii, clientii isi pot optimiza strategia de pret, sortimentatia, ambalajele, aranjarea la raft si lansarile de produse. Simstore creeaza medii de cumparaturi foto-realiste in doua si trei dimensiuni. Simstore a fost dezvoltat in ultimii 10 ani pentru a deveni o platforma de cercetare de top pentru studierea comportamentului cumparatorilor. Acesta permite analize scalabile si eficiente de comportament fara a fi nevoie de studii de testare scumpe si consumatoare de timp in medii fizice. Mediile simulate sunt fie ale unor retaileri care detin magazine fizice, fie ale unor retaileri online.”, potrivit comunicatului de presa.

Pana in prezent, Simstore a derulat cercetari in randul a milioane de consumatori din peste 30 de tari, crescandu-si capabilitatile impreuna cu GfK.

Debra A. Pruent, membru in Consiliul de Administratie GfK si responsabil pentru sectorul dedicat experientelor consumatorilor comenteaza: „Digitalizarea este cea mai mare oportunitate pentru cercetare de piata. Cu tehnologia de care dispune NORM Research & Consulting, proiectele de cercetare ale clientilor pot fi implementate rapid si eficient oriunde in lume. Compania este unul dintre liderii in aceasta tehnologie si printre clientii sai se numara deja multi dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum din lume. Software-ul accesibil completeaza ideal portofoliul GfK de cercetari de cumparator, oferind un avantaj competitiv enorm.”

Adrian Sanger, coordonatorul studiilor de cumparator la GfK, adauga: „Aceasta achizitie extinde oferta noastra de studii despre cumparator dedicata clientilor din pietele de FMCG, de retail si de tehnologie. Prin imbinarea datelor comportamentale cu Simstore, clientii au o viziune completa asupra cumparatorului la nivel global, generand solutii clare pentru a optimiza prezenta la raft, canalele de distributie alese si experienta de cumparare.”

NORM Research & Consulting AB a fost infiintata in anul 2003 si are 60 de angajati aflati sub coordonarea fondatorilor Anders Örbom si Andreas Lee. Din locatiile sale din Stockholm si Amsterdam, compania desfasoara proiecte globale pentru clienti, precum Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods si Philips.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?