[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Gest fara precedent al unei banci din Romania: numerele de telefon ale conducerii sunt puse la dispozitia clientelei

8 septembrie 2015

Banca Comerciala Feroviara anunta ca incepand de luni, 7 septembrie 2015, clientii persoane juridice care isi deschid conturi Primus IMM si Primus Antreprenor primesc numerele de telefon mobil al Presedintelui Consiliului de Supraveghere, Lucian Isar (foto stanga), si al Directorului General, Ioan Mihail Anca (foto dreapta), disponibile si pe WhatsApp.

„Astfel, feedback-ul legat de calitatea serviciilor bancii va fi primit direct de catre conducere, iar sugestiile si observatiile clientilor isi vor gasi rapid raspunsul.”, potrivit comunicatului bancii. „In acest mod, Lucian Isar si Ioan Mihail Anca spera la consolidarea relatiilor cu IMM-urile si cu antreprenorii romani, punand la dispozitie atat un canal de comunicare in timp real, cat si expertiza proprie in domeniu.”

Produsul PRIMUS by BCF este un pachet bancar lansat in anul 2014, „transparent si cuprinzator, la cele mai mici costuri de pe piata”, potrivit comunicatului,  adresat atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice.

Banca Comerciala Feroviara S.A. s-a lansat in anul 2009 cu un capital privat, integral romanesc si are in prezent 15 unitati, in 11 orase importante ale tarii, oferind clientilor sai, persoane fizice si juridice, o gama completa de servicii financiar-bancare, in lei si valuta.

In ciuda denumirii, acest efort de comunicare directa al conducerii cu clientela, fara precedent pe piata romaneasca, denota faptul ca banca nu traieste din finantarea domeniului feroviar. Mai mult, dezvoltarea din ultimii ani recomanda institutia mai degraba ca o banca de tip „boutique”in care  putinii clienti din portofoliu au parte totusi de un tratament preferential.

Banca nu este tocmai la prima initiativa prin care incearca sa ofere clientilor proprii un plus de disponibilitate. Chiar daca reteaua bancii numara doar 15 unitati, prezente in numai 11 orase, posesorii de carduri BCF pot retrage bani la nivelul intregii tari, la aceleasi costuri ca pentru ATM-urile proprii. Aceasta facilitate este oferita clientelei incepand cu septembrie 2014, in urma unui parteneriat cu CEC Bank, care are peste 1.100 de ATM-uri in toata tara.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?