[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

General Manager Fashion Days: „in aproximativ 90% dintre situatii, reusim sa returnam suma aferenta in maximum 7 zile”

20 iulie 2018

1 din 10 cumpărături online realizate în ultimele 12 luni a fost un articol vestimentar, arată cel mai recent studiu al 360insights Brand Tracking. Românii, la fel ca restul europenilor, sunt tot mai pasionați de modă, astfel că trendul continuă să fie de creștere pe segmentul de fashion.

„Potențialul ecommerce-ului de fashion se lovește, totuși, de unele bariere. Clienții români și-ar dori, cel mai mult, să vadă și să atingă articolele vestimentare, spun că nu sunt informați complet despre mărimi și se tem că fotografiile nu reflectă realitatea.”, potrivit comunicatului de presa.

De aceea, Fashion Days a început în 2018 o serie de investiții în soluții și facilități care să le ofere siguranța clienților că fiecare comandă pe care o fac este o experiență cât mai plăcută. Astfel, în primele 6 luni ale acestui an, au fost introduse noi alternative de livrare/retur a articolelor comandate de pe Fashion Days.

Pentru că timpul este mai prețios ca niciodată, clienții din București pot alege, începând cu luna iunie, să le fie livrate comenzile chiar în aceeași zi. Cei care preferă această variantă pot selecta și un anumit interval orar dedicat, o „fereastră” de 3 ore, în care să le fie adus coletul comandat. O facilitate aleasă deja de 13% dintre clienții din regiunea București-Ilfov. De asemenea, majoritatea comenzilor cu livrare în orașe precum Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov, sunt livrate chiar a doua zi, dacă sunt plasate până la miezul nopții. Acest lucru s-a întâmplat pentru 60% dintre comenzile din luna iunie.

Tot pentru clienții care își prețuiesc foarte mult programul sau sunt mereu în mișcare, Fashion Days oferă și posibilitatea livrării prin intermediul Oficiilor Poștale. Doar în luna iunie, aproape 10% dintre comenzi au fost ridicate din Oficiile Poștale, iar în total, în primele 6 luni de la introducerea facilității, peste 20.000 de comenzi au fost preluate din cele peste 600 de Oficii Poștale.

Totodată, cea mai recentă alternativă de livrare din portofoliul Fashion Days, cea în showroom-urile eMAG, se dovedește un succes. Doar în prima lună, 5% dintre comenzile efectuate în orașele unde există showroom-uri au fost livrate astfel.

„Noile facilități au fost o extensie naturală a celei clasice, de livrare prin curieri, bazate pe feedback-ul și solicitările venite de la clienții noștri. Românii care își achiziționează articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de pe Fashion Days sunt tot mai atrași de ideea de a-și face singuri programul, iar livrările în Oficiile Poștale și în showroom-uri le oferă exact această flexibilitate de care au nevoie. În plus, aceste opțiuni sunt unice în România și în cazul retururilor: în orașele unde există showroom-uri eMAG, de exemplu, 33% dintre clienți au preferat această variantă pentru a returna comenzile, iar în aproximativ 90% dintre situații, reușim să returnăm suma aferentă în maximum 7 zile”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Trendul de creștere al Fashion Days continuă și pe alte paliere. Față de aceeași perioadă a anului anterior, numărul de modele de produse prezente în shop a crescut cu 65% și a ajuns la 71.000. De asemenea, numărul de căutări în site a crescut, de la 2,8 milioane la 3,4 milioane.

O altă zonă care înregistrează creșteri semnificative este cea de mobile. În prezent, 65% dintre vizite provin de pe dispozitive mobile, din aplicația Fashion Days sau din site-ul responsive, iar clienții au plasat aproape de două ori mai multe comenzi în 2017 față de 2016 (72% din total, față de 43%) de pe telefonul mobil.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?