GECAD Group investeste 550.000 euro in dezvoltarea platformei SymphoPay – lansarea comerciala in cateva luni

6 aprilie 2016

Gecad Group investeşte peste jumătate de milion de euro în SymphoPay, start-up care propune magazinelor o soluţie unică de POS-uri inteligente. Investitia este motivata de o stare de fapt descrisa chiar pe site-ul Symphopay: „Este absurd ca un comerciant sa utilizeze 3, 5 sau chiar 10 POS-uri la casa de marcat pentru a putea oferi metodele de plata cerute de clientii sai. Este absurd ca un comerciant sa nu poata integra flota de POS-uri cu casele de marcat si sistemele tip CRM ale companiei.”

„Prin investiţia în SymphoPay ne propunem să iniţiem o schimbare atât în domeniul serviciilor financiare, cât şi în comerţul tradiţional. Am descoperit în SymphoPay acel motor care poate duce o parte a serviciilor financiar-bancare locale la următorul nivel tehnologic. Este un proiect îndrăzneţ, iniţiat de oameni cu experienţă în industria tranzacţiilor financiare, ce pot scala soluţia gândită la nivel regional”, spune Radu Georgescu, Partener Fondator Gecad Group.

Cu SymphoPay comercianţii şi băncile partenere pot să centralizeze într-o singură platformă integrată plăţile cu cardul prin POS-uri inteligente şi să utilizeze aceste echipamente nu doar pentru operaţiuni de plată, ci şi pentru acţiuni de marketing.

„În ecuaţia comerciant – cumpărător – bancă, POS-ul este singurul numitor comun şi unicul punct de interacţiune a lor cu cei ce fac cumpărături. SymphoPay îşi propune să schimbe rolul acestuia dintr-un simplu cititor de carduri într-un instrument inteligent de marketing”, spune Daniel Nicolescu, cofondator şi Managing Partner SymphoPay. Nicolescu a condus operaţiunile PayU, cel mai mare procesator de plăţi de pe piaţa locală, în perioada 2013-2015.

“Am început să lucrăm la dezvoltarea platformei SymphoPay de la jumătatea anului 2015, atunci când ne-am dat seama că putem oferi o soluție inovatoare pentru comerțul actual din România. SymphoPay își propune ca printr-un parteneriat tripartit – comercianți, bănci, tehnologie – să ofere beneficii importante atât jucătorilor din retail, cât și băncilor. Astfel, magazinele tradiționale vor avea o înțelegere mai bună asupra preferințelor și comportamentului cumpărătorilor, ceea ce îi va ajuta să își accelereze business-ul, iar instituțiile financiar-bancare vor putea folosi tehnologia SymphoPay pentru a crește interacțiunea directă cu portofoliul lor de clienți”, explică Daniel Nicolescu.

Prin integrarea flotei de POS-uri cu casele de marcat și sistemele tip CRM ale companiei, SymphoPay oferă o infrastructură simplă și rapidă pentru conturarea mesajelor și a ofertelor potrivite ce pot transforma clienții ocazionali în parteneri fideli ai comercianților.

„Pentru un comerciant, integrarea solutiei SymphoPay este extrem de simpla si rapida: in cadrul platformei se definesc contractele existente de acceptare a platilor cu bancile partenere (ale comerciantului) precum si regulile de rutare a cardurilor catre bancile corespondente. Ulterior, administrarea solutiei se face online in contul dedicat comerciantului. Aici se vor seta campaniile de marketing si se vor putea urmari rezultatele in timp real”, potrivit site-ului companiei.

Comercianții care optează pentru soluția integrată SymphoPay vor beneficia de POS-uri de ultimă generație (fixe sau mobile) ce vor fi conectate la panoul central de administrare SymphoPanel prin intermediul căruia se pot vizualiza în timp real informații despre plăți, pot defini campanii de marketing și pot accesa rapoarte și analize aferente acestora.

SymphoPay este în etapa premergătoare lansării comerciale în care principalul obiectiv este de a realiza integrarea cu primul val de comercianţi şi cu primele bănci. Lansarea comercială a platformei va avea loc peste câteva luni.

Compania a fost înfiinţată în 2015 de Daniel Nicolescu şi Sebastian Ioniţă, la dezvoltarea soluţiei SymphoPay lucrând în prezent o echipă de 10 oameni cu experienţă în domeniul tehnologiilor financiare şi comerţului online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?