Garanti BBVA Romania raporteaza o crestere cu aproape 50% a numarului de tranzactii din aplicatia de mobile banking in primul semestru, comparativ cu sem.I 2019

13 august 2020

Trei operatiuni din patru (78%) efectuate in primul semestru din acest an prin aplicatia de mobile banking a Garanti BBVA Romania au fost tranzactii de plati.

Garanti BBVA Romania anunta ca a înregistrat, în prima jumătate a anului 2020, o creștere cu 47,7% a volumului și cu 47,4% a numărului de tranzacții efectuate de către clienții săi persoane fizice care folosesc aplicația mobilă, în comparație cu aceeași perioadă a anului 2019.


Pentru toate canalele digitale – mobile și online, numărul tranzacțiilor persoanelor fizice a crescut cu peste 23,5%, în timp ce volumul acestora a urcat cu 15,2%, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.

În aceeași perioadă de referință, clienții de retail ai Garanti BBVA Romania au folosit soluția de mobile banking în special pentru a efectua plăți – 78% din total.

Evoluția canalelor noastre digitale, în primele șase luni ale anului, a fost impresionantă. În aceste momente dificile, când siguranța este primordială, clienții noștri utilizează din ce in ce mai mult aplicația mobilă pentru a efectua plăți, a achita facturi, pentru a realiza schimburi valutare și a trimite bani celor dragi, oriunde se află aceștia. Vom continua să investim în dezvoltarea canalelor noastre digitale – Garanti BBVA Mobile și Garanti BBVA Online, pentru a veni în întâmpinarea celor mai importante nevoi ale clienților.”, a declarat Anca Motcă –  Director General Adjunct, Garanti BBVA România.

În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de sprijinul și experiența acționarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,9 milioane de clienți digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 34 milioane de clienți digitali.

Anul trecut, BBVA a fost recunoscută de Forrester Research ca lider mondial în domeniul serviciilor bancare mobile, într-un clasament al aplicațiilor mobile provenind de la 54 de bănci de retail din întreaga lume.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?