Garanti Bank ofera o metoda „moderna” de rambursare a sumelor a sumelor trase de pe cardul de credit: numerar prin PayPoint

16 iulie 2014

Garanti Bank si PayPoint Romania, principalul operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, au semnat un acord pentru colectarea platilor aferente extraselor de cont lunare pentru cardul de credit al bancii, Bonus Card.

Posesorii de Bonus Card isi pot plati acum datoriile pentru cardul de credit in trei pasi:

1. Clientul se prezinta cu extrasul de cont pentru Bonus Card in magazinul partener PayPoint
2. Vanzatorul scaneaza codul de bare de pe extras si incaseaza in numerar suma datorata
3. Terminalul PayPoint emite o chitanta de confirmare a platii, care contine toate detaliile tranzactiei.

Terminalele PayPoint se gasesc in peste 8.350 magazine de proximitate din intreaga tara, atat in zonele urbane, cat si in cele rurale.

,,Obiectivul nostru este de a imbunatati constant nivelul de satisfactie al clientilor nostri. Astfel, ne bucuram sa semnam acest parteneriat cu PayPoint, intentia noastra fiind sa le oferim posesorilor de Bonus Card optiuni de plata a extrasului de cont lunar convenabile, comode, eficiente din punct de vedere al timpului si usor de folosit“, a declarat Emre Unal – Director Carduri Garanti Bank.

,,Acest parteneriat vine in intampinarea utilizatorilor Bonus Card cu o solutie flexibila si moderna pentru plata extraselor de cont lunare. Suntem convinsi ca avantajele sistemului PayPoint vor fi extrem de apreciate de clientii Garanti Bank, intrucat raspund nevoilor de transparenta, siguranta si comoditate, aspecte atat de importante mai ales atunci cand vine vorba de servicii financiare.“, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?