Garanti Bank lanseaza o campanie pentru atragerea de noi clienti care sa-si incaseze salariul pe card

2 decembrie 2015

Garanti Bank a lansat o noua campanie dedicata persoanelor care incaseaza pentru prima data salariul lunar intr-un cont curent deschis in cadrul bancii. Noua campanie se va desfasura pana la finalul anului si isi propune sa le ofere posesorilor cardului de salariu Bonus Debit Card o serie de beneficii precum acumularea unui bonus inapoi pe card, pe masura ce efectuaza cumparaturi (cu el). Banca precizeaza ca posesorii au posibilitatea de a cheltui bonusul in unul dintre cele 6.000 de magazine partenere si de a avea acces la pachetul de creditare, „cu nenumarate reduceri”.

Mai mult, noii posesori ai Bonus Debit Card vor beneficia de gratuitați si reduceri la cele mai frecvente operatiuni si servicii: zero lei comision la retragerea de numerar de la ATM-urile bancii, un leu comision la operatiunile de retragere de la oricare alte ATM-uri din tara si activare si administrare de card gratuita.

“Campania de salarii vine cu multiple beneficii pentru noii clienți Garanti Bank carora vrem sa le aratam cat de usor se pot descurca in relatia cu banca, consolidand, astfel, un parteneriat puternic, pe termen lung”, a declarat Roxana Rebegeanu – Head of Retail Banking, Garanti Bank.

Prin intermediul campaniei de salarii, noii clienți vor putea, in plus, sa isi administreze si sa isi vizualizeze gratuit conturile folosind serviciul de Internet Banking, fara niciun comision de activare sau administrare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?