Garanti Bank: 60% dintre platile de taxe si impozite efectuate de clienti in 2014 au fost in rate fara dobanda

6 aprilie 2015

Internetul este cea mai populara platforma atunci cand vine vorba de plata impozitelor. Numarul de clienti Garanti Bank care au ales sa plateasca online s-a dublat in 2014 fata de 2013, iar banca estimeaza ca acest trend ascendent va continua si in 2015.

Garanti Bank anunta ca anul trecut a inregistrat o crestere de 70% a volumului operatiunilor de plata a taxelor si impozitelor: de la 1,72 mil. RON in 2013, la 2,93 mil. RON in 2014. De asemenea, numarul posesorilor de carduri Garanti Bank, care au ales sa isi plateasca impozitele folosind serviciile bancii, a crescut cu 64% in 2014, comparativ cu 2013.


Aproximativ 60% din numarul total al operatiunilor de plata a taxelor si impozitelor in 2014 au fost facute in rate fara dobanda.

“Suntem bucurosi sa vedem ca tot mai multi clienti au un apetit crescut pentru efectuarea operatiunilor bancare rapide atunci cand platesc taxele si impozitele anuale. Cu cat dureaza mai putin pentru a finaliza cu succes o astfel de tranzactie, cu atat este clientul mai satisfacut. Noi credem ca tot mai multi posesori de carduri vor alege sa isi plateasca impozitele, folosindu-si cardurile”, a declarat Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?