Cifrele Băncii Transilvania arată că „perioada pandemiei a generat un salt uriaş privind adoptarea online-bankingului, progres care altfel ar fi luat ani de zile şi care a adus România mai aproape de vestul Europei în ceea ce priveşte digitalizarea”, a declarat intr-un interviu pentru bursa.ro Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
500.000 de clienţi ai bancii au făcut prima tranzacţie online cu cardul anul trecut, iar BT Pay a inregistrat „o adopţie extrem de accelerată”, numărul de utilizatori dublându-se în 2020 faţă de finalul lui 2019.
De asemenea, 1 din 3 clienţi au ajuns să utilizeze cardul digital, din wallet-uri, aşa încât avem 1,4 milioane de carduri digitale, adăugate în BT Pay, Apple Pay şi Google Pay. Peste 100.000 de carduri au fost adăugate în BT Pay înainte de a fi primite fizic.
„Anul trecut am lansat opţiunea de autentificare a plăţilor online prin biometrie, direct din BT Pay, iar peste 7 milioane de tranzacţii au fost, astfel, confirmate anul trecut,” a mai spus Gabriela Nistor.
Tot in 2020 s-au mai dublat numărul de comercianţi cu soluţii de comert electronic si volumele procesate prin terminalele e-commerce BT.
Despre numarul de clienti care si=au deschis cont online prin noua platforma NEO dar si multe alte detalii gasiti aici
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: