Furnizorul CEZ a identificat o frauda online, prin care clientii sunt indrumati sa achite facturile in alt cont decat cel mentionat in contracte

18 noiembrie 2020

Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare „a identificat o frauda online ca urmare a unei inselaciuni informatice transmisa clientilor CEZ, prin care acestia au fost indrumati sa achite plata facturilor intr-un alt cont decat cel mentionat in facturi/contracte”, potrivit unui comunicat de presa.

In acest sens, echipa juridica CEZ Vanzare a semnalat situatia organelor competente, „fiind vorba de infractiunile de inselaciune si fals si uz de fals” precizeaza compania.

Totodata, departamentele din cadrul companiei au initiat procedura de cercetare interna „pentru evaluarea completa a situatiei”. 

CEZ Vanzare isi informeaza clientii ca toate modalitatile de plata oficiale pe care acestia le pot utiliza pentru plata facturilor la energie electrica si gaze naturale sunt prezentate pe website-ul CEZ, in sectiunea modalitati de plata sau pe verso factura (pentru facturile primite in format fizic).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?