Compania de origine braziliană VTEX, specializată în furnizarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronică, a intrat recent pe piaţa din România si vrea sa devina „vocea” industriei de profil.
VTEX a dezvoltat de la zero – incepand cu 2007 – o platformă pentru magazine online, compania având astăzi un portofoliu de peste 2.400 de magazine din 20 de tari si o cifra de afaceri de 40 mil. US (aferenta anului 2016). In portofoliul companiei se numara branduri internationale precum Sony, Calvin Klein, Lancome, Pandora, C&A, Coca-Cola, Danone, Disney sau Electrolux.
„Ţinta noastră este de a câştiga 20 de clienţi în 12 luni. Aici ţinta nu este doar să avem clienţi, ci să devenim «vocea» reprezentativă industriei de profil. Atunci când oamenii din industrie au nevoie de consultanţă de specialitate, să se îndrepte spre noi“, a declarat pentru ZF Mariano Gomida de Faria, CEO-ul şi unul din cei doi fondatori ai VTEX.
Reprezentantul VTEX a mai precizat ca tinta companiei o reprezinta firmele medii şi mari. În această regiune compania are deja un client în România şi unul în Bulgaria. „Urmează să ne extindem şi în Polonia şi Cehia”.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: